TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 3, 2012

KHALID SAMAD JADI SASAU...

Kesian aku tengok si Khalid Samad ni, terus jadi sasau dan meracau sebab orang tak hiraukan dia. Buat apa nak bising-bising, cepat-cepatlah sedar diri. Tak perlu marah-marah.

Apa yang buatkan Khalid marah dan sasau ialah beliau mendakwa  mendapat maklumat bahawa individu didakwa bakal calon BN telah menghadiri majlis hari restu ibu bapa bagi pelajar yang menghadapi SPM "tanpa jemputan dan diberi layanan VIP" oleh pihak sekolah pada minggu lalu.

Ha...ha...ha...itu tak jemput tu dia orang dapat layanan VIP. Kalau jemput tentu layanan VVVIP. Sedarlah Khalid oiiii....itu tandanya orang Shah Alam dah tak pandang ko lagi. Tak payah le ko nak panjang-panjangkan sampai mintak TS Muhyiddin beri penjelasan.


1 comment:

Anonymous said...

Pak Khalid oiiii.... Apa la hang dok sibuk pasal sekolah... Pergi la tengok banjir kilat kat Shah Alam ni... Orang Shah Alam dah nyampah dah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI