TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, November 27, 2012

NI DAH MASUK PUSAT TARBIAH....


Ini yang berbunyi ialah Ketua DHPP. Bukan sembarangan orang kalau nak kata dia tak paham dengan apa yang PAS nak buat. Dia dah kamcheng dengan Mursyidul PAS, dengan lebai-lebai PAS. Dia juga dah berdiri di rostrum PUTIK! Kalau tak cukup tarbiah PAS kat dia ni, takkan dia boleh bercakap di rostrum Pusat Tarbiah Islamiyah Kelantan. Tapi mengapa pulak begini jadinya.


Bab lain aku tak mahu ulas le, korang nilai le sendiri. Cuma kat bab yang aku garis tu, aku nak bagitau kat Ketua DHPP, orang PAS ni bukan boleh tengok jantan betina dekat-dekat, apatah lagi kalau masa bergunting tu dia nampak jantan betina tergesel-gesel, memuncak nafsu dia. Usahkan orang, ayam nak kawinpun dia orang baling dengan kayu, tak boleh ternampak, cepat stim!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI