TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, November 17, 2012

RAMAI...TAPI TAK DE TELOR


Puas Nik Ajis jampi air, namun masih tak terang-terang lagi hati pengikut PAS ni. Keberanian, jauh sekali. Mungkin agaknya Nik Ajis salah jampi kot?


Apa tidaknya, kalau tengok pada gambar ni, aku akui memang ramai ahli PAS. PAS memang hebat dalam mengumpul manusia untuk duduk beramai-ramai. Ini adalah gambar semasa Himpunan Kebangkitan Rakyat sempena Muktamar PAS di Kota Bharu.

Sayangnya, semua mereka tak ada keberanian. Apa tidaknya, depan puluhan ribu penyokong PAS ini, tanpa segan silu, Kit Siang mengisytiharkan bahawa Nuar Berahim sebagai Perdana Menteri sekiranya perikatan itu berjaya menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13. Berapa ribu keahlian parti Nuar tu?...dan berapa ribu pulak keahlian parti Kit Siang? Bangunlah orang PAS...BANTAH!!!

Malah sehingga kini, tak ada seorangpun perwakilan PAS yang dah bercakap dalam Muktamar mereka yang mengusulkan agar PM dilantik dari kalangan pemimpin PAS sekiranya mereka menang dalam PRU 13 nanti. Apakah Nuar sememangnya lebih bijak, lebih alim dari para pemimpin-pemimpin PAS? Atau ahli PAS sendiri sedar bahawa pemimpin mereka memang terdiri dari chokia-chokia yang memang tak layak untuk jadi Perdana Menteri?


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI