TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 10, 2012

PAS NAK BUNUH DIRI ATAU NAK SYURGA YAHUDI?


Mentaliti orang PAS...kerja tak seberapa, tapi imbuhan nak banyak. Dengan akal, memakai jaket kalis peluru bila berjuang membantu rakyat Palestin, kalaupun akan ajal dengan peluru Israel, sekurang-kurangnya kalau dengan asbab jaket tersebut panjang umur, sekurang-kurangnya akan lebihlah lagi perjuangan itu.


Tapi orang PAS nak jalan mudah. Mereka ke sana bukannya nak tolong orang Palestin, tapi nak bunuh diri. Mentaliti begini aku malas nak ulas, biar ostad-ostad PAS yang menyedarkan pengikutnya. Agak-agak ko la, kalau dah begitu niat orang PAS, dapat ke apa yang dihajatinya.

Aku rasa kalau begitulah hajat orang PAS, rasanya bukan sahaja peluru Israel yang tak mahu hinggap kat badan mereka, silap-silap mereka digoda dek askar Yahudi yang macam kat atas tu dan jadi pembelot pulak.  Syurga lain yang mereka harap, akhirnya dapat syurga Yahudi. Erhmmm....tengok minah Yahudi tu, Mat Sabu yang dah berskru kepala lututpun nak juga ke Gaza.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI