TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, December 9, 2012

UMNO HANTAR BARANGAN KEPERLUAN, PAS HANTAR BENDERA

Ingat orang Palestin boleh jadi kuat ke dengan menghantar bendera PAS aje? UMNO hantar barang makanan, barang perubatan, kewangan dan tenaga mahir untuk bantu Palestin, tapi tak ada le tak tumpang tui atau nak tumpang iklan semasa sambutan Ulangtahun ke 25 Hamas.


Kesiannya, PAS sanggup berhabis semata-mata nak hantar wakil untuk kibarkan bendera PAS sewaktu sambutan tersebut. Kemudian dengan bangganya share video (SINI) untuk menunjukkan kononnya merekalah yang paling bersimpati dengan Palestin.

Namun begitu, bab bendera PAS ni, aku memang tak begitu pelik sangat, sebab kat tempat aku, ahli PAS boleh bilang dengan jari, tapi benderanya dah macam kelkatu. PAS sanggup berhabis hanya untuk menaikkan benderanya. Itu sebabnya Kelantan jauh ketinggalan, sebab belanjawan untuk bendera lebih besar dari lain-lain belanjawan....agaknya!

Apa nak dibanggakan sangatlah dengan hanya menghantar bendera tu, silap-silap orang Palestin tak kenalpun bendera tu. Alangkah baiknya kalau modal nak hantar jurukamera, pemegang bendera dan bendera itu dimasukkan ke dalam tabung Gaza.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI