TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, December 11, 2012

SIAPA GELABAH?


Mazlan Aliman berkata, TS Isa Samad dan Datuk Faizoull gelabah. Hebat bebeno ke si Md Said tu. Bunyi macam hebat sahaja, tetapi aku tengok pihak Felda tak ada kisah sangatpun dengan kemasukan Md Said ni ke PAS.


Bila Mazlan kata pengurusan Felda gelabah, aku cuba juga dapatkan maklumat dari Felda berkaitan hal ni. Ha...ha...ha...dia orang gelak besar beb...gelabah? ...kita tengok siapa yang akan jadi lalat hijau yang akan tersangkut kat sarang lelabah Mazlan! Yang tersangkut tu nanti yang akan gelabah, sebab masing-masing sekarang ni cuma menunggu sahaja apa peluru Md Said. 

Rupanya Md Said yang dikutip oleh Mazlan ni, tak payah Felda yang handle, orang Kluang dan orang Tenggara aje dah cukup boleh jawab apa yang nak diumpat dan fitnah nanti. Silap-silap Md Said nak duduk ngetehpun malu nanti.

Apapun aku nampak mengapa gila bebeno orang-orang ni menyertai Mazlan. Mungkin ada kontrak ceramah yang lumayan menjelang PRU 13 ini. Kalau tidak masakan peguam yang dah semakin kurang kes juga berlumba-lumba nak ikut berceramah dengan Mazlan?

Korang bayangkan, ada 317 Felda semuanya. Kalau dalam masa beberapa bulan ni dapat buat ceramah di semua Felda dan satu ceramah dapat RM1,000.00 -lumayan bebbb. He...he...he...Mazlan tak nak ke pelawa aku join? Tak dapat 317 Felda, dapat 200 buahpun cukup le, dapat juga sambar Camry yang macam Nizar lambai pakai masa dia jadi MB dulu.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI