TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, January 18, 2013

BINI NAJIB BERANI BERSUMPAH, BINI NUAR BILA PULAK?

Isteri DS Najib, DS Rosmah Mansor berkata beliau berani bersumpah kepada Allah bahawa beliau tidak ada cincin bernilai RM24 juta seperti yang didakwa oleh pembangkang. Kalau dah bersumpah atas nama Allah, maksudnya bab cincin RM24 juta tu dah kena tutup juga le. Tahniah kepada DS Rosmah kerana bersuara juga akhirnya menjawab fitnah puak Pakatan.
  
  
Kalau isteri DS Najib dah berani bersumpah, agaknya bila pulak bini Anwar nak bersumpah pasal jam Rolex tu? Jangan le tunggu lama-lama, sebab nak tengok jam tupun tak nampak, dapat dengar Kak Wan bersumpah atas nama Allah mengatakan jam tu memang ada dengannya, cukuplah.

Apapun, agaknya masa kempen PRU nanti, apakah isu cincin itu akan ditutup terus? Hal ini ditanya sebab orang PKR ni bukannya jenis percaya dengan sumpah-sumpah ni, sama macam punaisihatnya yang sampai hari ni langsung tak mahu bersumpah demi membersihkan namanya. Dan kalau dalam bab-bab agama pulak, kalau pendapat Majlis Syura PAS yang menurut Nik Ajis setaraf dengan pendapat mufti juga mereka tolak, boleh ke mereka terima sumpah DS Rosmah?


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI