TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 11, 2013

HKR KL112 SEPATUTNYA TIDAK DIBENARKAN

Himpunan Kebangkitan Rakyat KL112 yang akan diadakan esok, sepatutnya tidak diberi kebenaran oleh pihak Polis. Ini bukannya kerana aku jealous tengok Cikgu Mala buat thumb-up dapat duduk rapat dengan Jui Meng, tapi ianya atas sebab yang lain.

Pernah ingat tak lagi dengan gambar di bawah yang mungkin ianya dilakukan lebih awal untuk tujuan provokasi sekiranya sesuatu berlaku ketika puak-puak ini berhimpun?

Apakah persediaan seperti di atas tidak berlaku lagi untuk KL112? Apapun, aku yakin paparan chat di bawah ini ialah salah satu bentuk persediaan awal puak yang berhimpun di KL112 esok untuk menyalahkan pihak PDRM sekiranya sesuatu yang buruk berlaku. Dapatkah anda bayangkan, bagaimana akan mereka hamput pihak PDRM sekiranya sesuatu yang buruk berlaku esok hanya bersandarkan paparan chat ini.
Harus ingat, mastermind yang mengetuai himpunan ini ialah Mat Sabu. Dalam sebelah kepala lutut dia dah ada skru. Tak mustahil dia akan mencari peluang untuk mendapatkan sebiji lagi skru untuk sebelah lagi kepala lututnya dan untuk sebiji skru itu, dia akan sanggup berbuat apa sahaja.


1 comment:

Terbey said...

oTAK PECACAI PEMBANGKANG BETUL2 KAT KEPALA LUTUT aNUAR, SEBAB TU MEREKA2 BOLEH DIPERBODOH DAN DIYAHUDI OLIH ALJUBOR NI. Kalau 1000 rekrut PDRM yang dikerah buat kerja bodoh macam tu, tak kan takde anak orang UMNo atau orang parti ajaran sesat(pas)atau anak orang pengkhinat kepada rakyat(pkr). Kalau ada lama dah pecah lobang macam lobang jubor. Bodoh pecacai anuar taraf haiwan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI