TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 11, 2013

KOT TENSION AJE MUKA TU

  
Laaa...kenapa le si Mazlan Aliman ni laki bini depan rezeki termenung? Sepatutnya kiranya benar apa yang distatuskan di FBnya di bawah ini, dia harus tersenyum!

  
Kalau betullah dah hebat sokongan rakyat di Parlimen Kulai tu, apa lagi?....umumkan sahaja bahawa dalam PRU 13 nanti akan bertanding di Parlimen Kulai. Tak payah nak lari jauh-jauh ke Pahang.

Kesian juga dengan si Mazlan ni, walaupun kononnya sekarang ini sokongan semakin hebat, tetapi dia laki bini dah tak mampu nak tersenyum lagi. Laki bini muka tension. Agaknya saman dari Felda dan juga DS Azalina menghantui mereka. Eloklah berkira-kira, KALAUlah kalah dengan saman-saman tersebut nanti.


2 comments:

usin said...

ayat2 dlm status FBnya tu hanyalah sebagai gula2 utk menipu penyokongnya dan juga menipu diri sendiri bahawa rakyat semakin menyokong PR. tengok riak mukapun dh tahu bahawa mazlan aliman tak yakin pakatan boleh menawan putrajaya. hahaha....

PESARA AWAL said...

patut pun ramai, sebab yg datang tu nak makan je,tapi kenapa melayu hanya 10% je? apakah yg tinggal dalam PKR cina dan india je?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI