TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, May 3, 2013

DAP HANYA UNTUK CINA SAHAJA?

Siapa kata DAP parti untuk semua kaum? Siapa kata DAP bukan parti yang tebal dengan perkaumannya? Aku cuba meyakinkan diri aku bahawa DAP ialah parti untuk semua kaum, tetapi gagal! Kalau DAP betul merupakan parti untuk semua kaum, kenapa fanpage DAP Negeri Johor hanya seolah-olah untuk dibaca oleh orang Cina sahaja? Malaysia aman dan makmur kerana perpaduan antara kaum. Perpaduan antara kaum telah berjaya diwujudkan di Malaysia ini dan hanya mampu dikekalkan dengan kerajaan Barisan Nasional. Demi untuk keamanan dan kemakmuran yang ada ini terus dikecapi oleh anak cucu kita, teruslah dengan mengundi calun Barisan Nasional pada PRU13 nanti. JOM... UNDI BN.
  


1 comment:

Anonymous said...

DAP ,semenjak di tubuhkan, tidak pernah menyangkal,atau membetulkan hakikat bahawa dap adalah parti politik untuk kaum cina,
dap tak pernah mengubah persepsi dan anggapan bahawa dap adalah parti khas untuk perjuang kan hak kaum cina menguna reverse taktik dan mnebghentam umno sebagai partai rasis dan mengasakkan mca sebagai pihak yang tidak pernah memperjuangan hak kaum cina.
ini adalah kenyataan dan hakikat.
Tetapi mereka buta pekak tuli keras hati buta dan ada tembok konkrit depan mata.
kita tak perlu untuk tarbiah mereka.
arjuna waspada
changkat lobak.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI