TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, June 4, 2013

TAK SUKA, SILA BERAMBUS

     
Ingatkan atok-atok dan nenek-nenek ni tak ambik port pasal hal ehwal semasa. Rupanya mereka lebih prihatin dari anak muda! Awal pagi tadi, sekumpulan masyarakat Felda dan kampung tradisional di DUN Pasir Raja yang terdiri dari Felda Bukit Ramun, Felda Bukit Besar, Felda Pasir Raja, Felda Sungai Sayong dan Kg Desa Mahkota, Rantau Panjang, Kulai telah mengadakan bantahan terhadap kebiadaban segelintir warganegara yang menggunakan media sosial untuk menghina DYMM YDP Agong.

Dua laporan polis telah dibuat di Balai Polis Felda Bukit Besar yang mendesak agar tindakan segera diambil oleh Kementerian Dalam Negeri dan juga SKMM agar mereka-mereka yang biadap ini segera didakwa dan dihukum. Kemarahan warga DUN Pasir Raja ini adalah ekoran dari kebiadapan komen-komen yang tak bertanggungjawab di FB terhadap YDP Agong.
   
     
ADUN Pasir Raja, Datuk Dr Adham yang berkebetulan hadir di Felda Bukit Besar untuk majlis penyampaian bantuan dari JKM untuk mangsa ribut, turut mengiringi penduduk membuat laporan di Balai Polis Felda Bukit Besar.
     


6 comments:

Anonymous said...

Terbaikkkk

Anonymous said...

Ya sokong penuh, SESIAPA yang tak suka pada perlembagaan kami, raja kami SILA BERAMBUS,ADA saja yang tak kena dengan negeri ni..BERAMBUS.. lagi cepat lagi bagus...jangan lupa bawa Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng semua sekali...ya. AMAN sikit Negara kami....

Anonymous said...

demi raja dan negara, jiwa jadi taruhan! ingat tu! lembut air bila mengelgak boleh melacur seluruh tubuh!

Anonymous said...

SEPATUTNYA DITARIK KERAKYATAAN BETINAG DAPigs YANG KURANG AJAR TU.. BIAR DIA BALIK KE NEGARA ASALNYA ITU PUN KALAU DITERIMA.....

BIAR TINDAKAN TEGAS DRPD PIHAK BERKUASA MENJADIKAN PENGAJARAN KEPADA YANG LAIN-LAIN YG BERLAKU KURANG AJAR TIDAK MENGHORMATI PEMERINTAH NEGARA..

Anonymous said...

masalah nya ramai melayu yang sokong pembangkang rasa megah pulak jika ada china kutuk kerajaan, raja dan melayu. apa depa peduli? asal aljub pemaksiat tersohor jadi PM sudah. yang paling tak faham bila melayu bertudung dan berketayab memegang bendera DAP. nampak macam orang sedang main dengan harimau. silap langkah orang dirobek mampus.

Anonymous said...

Selagi Anuar ada diMalaysia ni keadaan huruhara dan amat menakutkan kpd bangsa Melayu dan juga Kesultanan Melayu,Apakah AGENDA anuar kpd AGAMA BANGSA?
Harap semakin ramai melayu meninggalkan anuar dan kuncu2nya.Kita pun dah nampak perancangan PR kalau diberikuasa!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI