TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, July 30, 2013

DAPAT KE HUSIN LEMPOYANG MAKAN DANCING FISH LAGI?


Pemilihan Ketua Wanita UMNO kali ini mungkin akan sengit. Blogger Husin Lempoyang ada mintak aku bako seseorang untuk jawatan Ketua Wanita UMNO ni. Kabonya "seseorang" yang Husin Lempoyang maksudkan itu memang ada memasang niat dan berminat untuk menawarkan diri untuk menjadi salah seorang calun bagi melawan Datuk Seri Shahrizat.

Kalau terbako "seseorang" tu, dapat le Husin Lempoyang makan dancing fish free lepas raya ni. Hahaha... agak-agaknya dapat ke Husin? Sebab sponsor dancing fish engko tu belumpun berani bukak mulut sebagaimana mulut dancing fish tu yang ternganga tetapi Datuk Seri Azalina dah bagi "dancing fist"!
     
         
Ini betul-betul dancing fist. Azalina menawarkan kepada Wanita UMNO Generasi Kepimpinan Wanita UMNO yang Bijak, Berani dan Benar! Hebat tawaran tu. Mungkin ada betulnya tawaran Azalina tu, sebab kalau dalam kepimpinan Wanita UMNO sedia ada sekarang ini ada yang bijak, berani dan benar, takkan tak ada seorangpun yang dilantik sebagai menteri penuh oleh DS Najib. Sekurang-kurangnya pedulikan kuota MCA di Kementerian Pengangkutan tu dan dari diberi sepupu dia si Hisham memangku, bukan ke lebih elok bagi wakil Wanita UMNO sebagai menteri.

Kalau tanya aku, aku sokong Azalina jadi ketua, sebab dia single. Jadi kalau dia ada kuasa, tak ada le laki dia menyibuk mintak tui cari projek!!! Amacam Husin?....


1 comment:

Anonymous said...

Aku ingat husin lempoyang mcm arab makan daging unta. Rupanya dia mcm jawa makan dancing fish

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI