TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, July 2, 2013

RESPEK....

        
Gua respek habis kat Mamat dalam gambar di atas ketika berlaku satu kemalangan di Singapura. Mamat tu sanggup berdiri dengan payung "pasar malam" untuk melindungi mangsa kemalangan dari terik panas matahari sementara menunggu pasukan perubatan sampai.

Namun begitu, aku tak yakin yang Mamat tu adalah warga Singapura kerana kalau korang tengok gaya dan rupa Mamat yang pegang payung tu, aku percaya dia hanyalah seorang warga asing yang bekerja di Singapura. Tabik spring aku kat Mamat tu!


1 comment:

Anonymous said...

kalo hrp cina singapore pi gi dah dia pasti sure buat x nmpak aje..depa kan mana ada ht perut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI