TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 31, 2013

TU DIA... NOH OMAR KENA DAHHH

Patut le masa kes SK Sri Pristana hari tu, tak ada sorangpun pemimpin UMNO yang berbunyi. Rupanya semuanya takut dengan apek gila seks. Datuk Seri Noh Omar kena dah. DS Noh cuma berbunyi agar pihak berkuasa menyiasat pendedah maklumat kantin SK Sri Pristana. Ya lah... benda dah panas, eloklah disiasat. Siasat samada ianya didedahkan tanpa apa-apa niat tersembunyi, atau memang didedahkan dengan niat agar jadi huru hara. Tak ada salahnya.

Tapi kenapa apek tua MCA yang ada video seks ni tetiba aje melenting? Noh Omar gila katanya!!! Nasib baik bukan DS Najib yang suruh siasat, kalau tak mungkin agaknya DS Najib juga dikatakan gila. Apek ni salah tengok video kot?
        
     
Tapi Soi Lek tak rasa dia gila pulak bila suruh pengetua SMK Alam Megah disiasat walhal pengetua tu naik angin bila cucu cicit kaum imigran tak menghormati lagu "Negaraku" bila dinyanyikan. Bila agaknya Soi Lek nak ajak MCA keluar dari BN ya? Susah BN kalau komponen ada ketua yang gila!


3 comments:

Anonymous said...

apa jadi guru di jb hina murid melayu , dokto bodoh do kepala batas apa tek sibuk - ni satu dr gila sex ,,, dia 'terpaksa' ngaku sbb satu cara nk simpati sbb dah tak leh nk spin

Anonymous said...

Salam Bro,Soi Lek tu cuba jadi herolah.Jangan kita tak tahu !Kepada Soi Lek,tengok diri dulu sebelum kata orang lain gila.

Anonymous said...

Elok saje Nor Omar bertanding jawatan Timbalan Presiden.

TPM kan bisu je.

Dan Guru Besar tu dicadangkan bertanding jawatan Ketua Bahagian Kuala Selangor. Publisiti dah banyak Dan ramai orang UMNO menyokong pulak kat kawasan tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI