TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, September 28, 2013

HINDRAF JUGA DAH BAGI AMARAN MACAM MUDIN

      
Ini semua salah DS Hishamuddin. Asyik bagi amaran... amaran... amaran. Kan ke dah jadi ikutan puak Hindraf. Mereka juga dah pandai beri amaran. Apapun, anggap aje amaran Hindraf tu sama aje dengan amaran Hisham. Tak ada apa-apapun!
            
        
Gitu-gini, pelik juga dengan Hindraf ni. Kenapa mereka takut sangat dengan undang-undang berbentuk pencegahan? Hindraf ni jaga kepentingan penjenayah ke? 

Kerajaan buat undang-undang sebab nak jaga keselamatan rakyat, nak jaga keharmonian, nak cegah jenayah dari berlaku. Apakah Hindraf suka melihat bila dah ada yang putus tangan, dah ada yang pecah kepala, dah ada yang kena kebumi, baru undang-undang digunakan? Woiii... pakai otak le sikit!!!


6 comments:

Anonymous said...

Kaum di sabah sarawak pun boleh jadi macam hindraf (pertubuhan haram) tuntut kemusnahan jati diri kerna di jajah minta pampas an dgn queen Elizabeth ..lepas itu pasti bn bagi tempat dlm kerjaan...Tak payah jadi calon pru ....

usin said...

takot ramai yg mati kena tembak atau kena sumbat masuk dalam terdiri dari spesis mereka. itu la pasal. masing-masing punya persepsi la tuh! mcm biasa, amaran jer...

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Hindaraf adalah penaung jenayah di Malaysia... hahahah...sebab tu dia takut AKTA ISA.... hidup ISA.. kembalikan KEAMANAN MALAYSIA... hancurkan MUSUH ISLAM, NEGARA dan RAKYAT MALAYSIA... iaitu HINDRAF, Al-JUburi, MAT SYIAH dan PARTI ANU dlm SELUAR..

Dyll said...

Ini berlaku sebab antara pemimpin pun berbeza cakap... ada yg cakap betul ada pulak yg menafikan. Tak pernah senada, sebab itu macai2 ini mengambil peluang utk membangkang apa saja....

Anonymous said...

BUAT JE UNDANG2 APE PUN..SUKA HATI LA..KITA DH JADI KERAJAAN..KITA MENANG PRIU13..ANGGAP JE DIORANG TU MCM ANJING YG MENYALAK..XDE PAPE PUN..SMUA NK BANTAH..PADAHAL UNDANG2 TU UTK KEBAIKAN..

Anonymous said...

Hindraf tempt gengster bernaung..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI