TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, September 29, 2013

INDAHNYA MIMPI KARPAL...

          
Patut le walaupun berpapah, walau bertolak, Karpal tetap mahu bertanding dan menjadi ahli Parlimen. Rupanya Karpal ada mimpi tawan Putrajaya! Karpal yakin mimpinya akan jadi kenyataan dan atas sebab itulah dia tak akan berundur walaupun Tun M dah bersara malah Pok Nik juga dan mula mengundurkan diri.

Mungkin indah dan hebat agaknya mimpi Karpal tersebut hingga menyebabkan dia begitu sayang sekali mahu meninggalkan politik. Mungkinkah dalam mimpi Karpal tersebut dia bermimpi menjadi Presiden Republik Malaysia?
           
         
Kepada orang Melayu terutamanya UMNO yang sibuk dengan pemilihan untuk mencari pemimpin pelapis sekarang ini yang bakal menerajui kempen untuk PRU 14, beringatlah! Sesungguhnya mimpi indah Karpal itu tak mustahil boleh menjadi kenyataan. Berpada-padalah dalam kempen parti jangan sampai berlaku perpecahan. Kempen sebenarnya ialah kempen menghadapi PRU nanti. Kalau menang jawatan dalam UMNO tetapi kalah pilihanraya, tak ada gunanya!

Teguran ikhlas ini kerana aku nampak kempen nak rebut jawatan dalam parti ni macam lebih penting dari kempen nak menang pilihanraya. Fikir-fikirkanlah, terutamanya yang semasa PRU13 yang lepas tak nampak batang hidung tetapi bila tiba musim pemilihan UMNO, bukan main lagi, kerap sangat nampak muka! Nak pemilihan UMNO ni bukan main ramah lagi, bukan main pemurah lagi. Kalaulah ramah dan pemurah semasa PRU13 dulu, alangkah baiknya.


1 comment:

Anonymous said...

Memang makin KURANG AJAQ, dan sentiasa RASIS-TAMAK-BONGKAK, tak sedar diri mereka bangsa PENDATANG, si CINA/INDIA SAMSENG KRISTIAN ZIONIS DAPBANGKAI/PKR, yg. asalnya dibawa si PENJAJAH KAPIR British-Zionis laknat! Mereka ni amat benci Islam/umatnya!

Kalau kat Eropah (tapi di Amerika/Australia/Canada/N. Zealand - Bumiputera di sana adalah Native American, Aboriginal Australian dsbgnya,yg. diJAJAH Orang Putih), tak pula berani ramai pendatang Cina/India buka mulut, nak mcm-mcm keistimewaan sampai nak PIJAK kepala Bumiputera Barat Eropah, terutamanya yg. orang Putih! Mana ada perayaan rasmi hari raya Cina mahupun Deepavali, apalagi bahasa mereka di Eropah tu - apahal tak pula MELALAK si "pencinta hak asasi” kesamaan dari kaum Cina/India, termasuk yg. kat TANAH MELAYU ini, terutamanya loyar-loyar SAMPAH dari DAPBANGKAI/PKR?! Tapi bukan main lagi si pencinta penipu ini MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIR Barat-Zionis!

Maka, si bangsa PENDATANG KAPIR yg. mcm. puak SYAITAN dari DAPBANGKAI/PKR ini boleh BERAMBOS dari Tanah Melayu ini selamanya! Baik pi MAMPOS saja!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI