TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, September 29, 2013

TERESA KOK TOLONG KEMPEN, BIMBANG MUKHRIZ TAK TERPILIH NP UMNO

          
Siapa sangka ya... DAP Seputeh, Teresa Kok tolong berkempen untuk Datuk Mukhriz Mahathir. Mana Melayu UMNO yang masih tak perasan lagi tu, ambik-ambik le tahu bahawa Mukhriz tu "ultra Melayu". 

Untung Mukhriz, DAP tolong kempenkan. DAP tolong bukakkan mata Melayu UMNO. Siapa Mukhriz sebenarnya. Kalau DAP kenal siapa Mukhriz, amat malanglah kiranya Melayu UMNO masih tak kenal lagi siapa Mukhriz yang menawarkan diri untuk menduduki kerusi Naib Presiden UMNO dalam pemilihan UMNO 2013 nanti.
           
                 
Rasanya, aku tak payah le tolong Mukhriz untuk kempen lagi, Teresa Kok dah bantu dahhh... aku terlambat!


3 comments:

Anonymous said...

Mimang patut pun cina tak payah di tolang,merika pun bukan nak undi BN.Datuk Mukhris banyakkan kerja untuk melayu serta bantu orang melayu,kerana orang melayulah yang akan menentukan calun2 didalam UMNO serta melayulah yang memenangkan BN pada pru 13.

Anonymous said...

Yes Mukhris Mahathir. I hear you. Hidup Melayu!!!

Anonymous said...



Asal tak buat sekolah Cina je tak demokratiklah, tak adillah, diskriminasilah...

You cakap pun dah tak adil kat Melayu..
Why huh...you scared Mukriz naik NP ye... He will..dun worry!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI