TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, October 19, 2013

FINAL


Final. Inilah tulisan terakhir TiS berkaitan dengan pemilihan UMNO tahun ini. Berdasarkan harapan-harapan yang dapat aku simpulkan dari menjengah FB-FB politik, mendengar dan berhubung dengan rakan-rakan seantero Malaya, jelas DS Hisham dan DS Zahid agak selesa untuk menduduki kerusi Naib Presiden.

Dalam saat yang terakhir ini, kedudukan Hisham dan Zahid nampaknya semakin mengukuh berbanding lain-lain calon.

Bagaimanapun masih ada satu lagi kerusi Naib Presiden. Yang ini aku reservelah untuk para perwakilan menilai sendiri lebih-lebih lagi khabarnya semua perwakilan akan dapat "Kompas Pemilihan UMNO" esok yang boleh dijadikan pedoman untuk memilih. Selamat memilih dan pilihlah dengan niat demi UMNO, parti yang memperjuangkan agama, bangsa dan negara.


5 comments:

Anonymous said...

Tan Sri Isa sesuai sangat...Dia dah buktikan dia buat kerja untuk warga felda berbanding orang tua sorg lagi tu duk bantai cina sampai lupa diri Kerajaan hari ini berbekalkan pengabungan komponen yang lain...

Anonymous said...

setuju dengan anon (October 19, 2013 at 1:31 AM)

Mana muka orang Melayu felda kalau takde wakil dalam kepimpinan tertinggi UMNO..ini bukan soal kenegerian tetapi soal masa depan sokongan orang melayu di kampung2 terutama felda kepada kerajaan kekal bertambah dan konsisten mendokong dasar UMNO..Insyallah..

Anonymous said...

Buang le si hisham tu...
Dia mewarisi kedunguaan arwah tun hussein...yg tak tau jd pm..takat kucup keris...bg amaran...pastu lari pd wanita mintak undi simpati...blkg melayu bedai duit cina...takat setia umno tp lembik jd pemimpin....tak pyh le mimpi jd NP umno...hcur negara...ada pm hisham ni....bg le mukhriz jd NP...genius, karisma pemimpin...ada kt dia...like father like son...renung2kn le...kalo k umno bn kekal menang pru 14 le nti kan....


Anonymous said...

Ya btul!!!aku stuju 100% ckap ko!!!hisham tak lyak lgsg jd pm..najib kalo agkat lg sepupu dungu ni...memg najib lah pm pling lemah jd presiden umno...yg cerdik tk nk dibg peluang jd pemimpin...yg lembik bdoh ditatangnya lebih..suh hisham jd menteri jaga dlam kain wanita lak yea..ganti kak jat yang ngelejat jugak kan..

Anonymous said...

kita perlukan pemimpin yg berani ambil tindakan bukan beri amaran!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI