TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, October 2, 2013

SEDIHNYA AKU...

            
Korang semua tak patut la... sedih pulak aku rasa. Kesian kat Tok Ali. Selain dari portal berita, tak ada ke yang nak war-warkan bahawa Tok Ali yang bertanding merebut jawatan Naib Presiden tu akan dilantik jadi Senator!!!

Huhuhu... apakah dengan perlantikan Senator pada ketika ini merupakan satu isyarat buat perwakilan?

Kalau tanya aku... udah-udah le tu Tok Ali. Pencen dan rehat aje. Ni masa untuk main-main dengan anak cucu. Masa yang ada nipun dah kira masa kecederaan. Pahala tolong orangpun dah banyak. Orang lain nak juga jadi pemimpin dan dapatkan pahala tolong orang. 

Tal payah le nak sibuk-sibukkan diri lagi kat pusat tu. Elok betulkan kawasan dan pastikan kalaupun bukan Tok Ali yang bertanding, tetapi siapapun calon yang akan bertanding pada PRU 14 nanti akan mendapat kemenangan besar di Parlimen Bukit Katil. Boleh gituuu...


5 comments:

kluangman said...

Melaka adalah negeri yg seumpama singapura tanpa hasil bumi yg membantu ekonomi negeri tetapi dibangunkan dark sumber perlancongan dan perindustrian dng hartanah yg masih rendah.

Negeri terbersih dalam dunia, 10 Kali bersih dari johor, 100 Kali bersih dari kelantan.

Semuanya hasil kerja pentadbiran yg tegas Dan cekap dari ali rustam, lebih baik 10 Kali dari ghani Dan lebih baik 100 Kali darinlim guan Eng.

Dari segi usia mungkin sudah tidak remaja tetapi dari kepekaan Dan idea masih muda Dan segar. Ali rustam mampu menguatkan umno jika terpilih, 100 Kali lebih baik dari salah seorang penyandang najib sekarang.

Anonymous said...

sebab itulah agaknya dia tewas ditempat sendiri. akal dapat menyatakan bahawa orang tempat sendiri pun dah tak nak lagi. ini lak nak pergi pusat. jadilah nanti macam LGE, bila orang Melaka dah tak nak, maka pergilah tempat orang yang suka. akhirnya jadilah macan LGE, merana dibuatnya. aku sokong admin. lebih baik bersama keluarga dan jaga cucu nyambil merapatkan silaturrahim yang lebih erat lagi dengan orang dikawasanya.

kluangman said...

Calon Naib Presiden yang bertanding di kawasan bahaya pada PRU13 yang lalu ialah Mukhriz dan Ali Rustam. Mukhriz menang di kawasan PAS kerana pentaddiran PAS yang teruk di Kedah dan orang Kedah memang mahukan Mukhriz menjadi MB manakala pengundi cina telah sabotaj Ali Rustam.

sesiapa shj calon bn di Bukit Katil (P) tetap akan tewas.

Anonymous said...

Tok Ali kuat kerja beb...

Kekalahan tokoh-tokoh besar pada PRU lepas kebanyakan dari kurang sokongan pengundi cina...sebab mereka menganggap boleh dapat perubahan penuh.....Alhamdulillah melayu masih tunjang kuat. Melayu bangsa yang bila menerima tidak khianat, orang memberi kita merasa,....oleh itu pemimpin yang ada kena jaga hati melayu.

Anonymous said...

tok ali x dengar sarana org supaya jgn bertanding di bkit katil and hasil simulasi PR sebelum PRU13 mmg dah jelas BN akan kalah.. tp kau x percaya and bagi lebih muka kat cina bkt katil dgn harapan undi akan bertukar di saat2 akhir.. tetapi cina tetap cina tok ali.. ko dah terkena dan ini kesan daripada kedegilan kau jugak.. kalau bertanding di tgga batu atau jasin comfirm 99% menang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI