TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, July 10, 2014

DAP TAK PANDAI KIRA


Mungkin ini sempoa yang DAP gunakan untuk membuat kiraan apabila melibatkan undi. Dan kerana bodoh mengiralah, telah menyebabkan Timbàlan Pengerusi DAP Negeri Johor, Norman Fernandez meninggalkan parti itu sebagaimana yang dilapor oleh MySinchew (SINI) yang berbunyi;
Fernandez's move to resign from the party was prompted by a decision by the Johor DAP to refer him to the party's disciplinary committee.

On July 6, Johor DAP secretary Gan Peck Cheng, who is also Penggaram state assemblyman, in a media statement said the state committee had voted a motion to refer Fernandez to the party's disciplinary committee.

Eight out of 20 DAP state committee members voted for the motion, while two abstained, she said.

Tindakan DAP untuk merujuk Norman ke jawatankuasa disiplin partinya walaupun hanya mendapat 8 undi menyokong dan 2 berkecuali daripada 20 jawatankuasa DAP Negeri itu telah menjadi bahan jenaka Norman bila dia mengatakan bahawa DAP sememangnya tidak tahu mengira.


Tahukah anda, mengapa DAP ingin merujuk Norman ke jawatankuasa disiplin parti DAP? Ia hanya kerana status FB Norman sebagaimana di bawah ini.... DAP sememangnya bukan milik ahli partinya tetapi milik Lim Kit Siang @ famili.


Dan mungkin juga dengan menggunakan formula kiraan bodoh DAP inilah juga telah menyebabkan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang dengan beraninya meminta peristiwa 13 Mei berlaku sekali lagi kerana mungkin pada kiraannya kini orang Melayu sudah takut berperang. Cissss!!!

6 comments:

Anonymous said...

Haa haa haa...
EVLee

Anonymous said...

he..he..kila talak pandai...
tipu olang maaanyaaakkk pandai...

Anonymous said...

Wah Norman your statement so strong. I like.

Anonymous said...

Pandai kira wang yang nak masuk dan kira undi menang.

Anonymous said...

mesti dia kira duit 6 untuk parti 3 untuk sendiri satu berkecuali, ha ha ha

Anonymous said...

Bangsa APA yang kena tipu hari hari Dan Kalau tak tipu akan berdosa. Tipu dapat pahala ooooo....Cuba teka.?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI