TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, June 19, 2011

POK NIK TIPU DAP

Bila Pok Nik mengharamkan Utusan Malaysia, bersorak juak-juak DAP yang bingai, bodoh dan bangang tu. Suka bebeno dia.

Apa yang tidak diketahui oleh DAP ialah sebenarnya Pok Nik memperbodohkan dia. Pok Nik tipu DAP hidup-hidup. Yang bestnya, DAP ni, boleh seronok kena tipu. Pok Nik cakap haram Utusan Malaysia, tapi masih ramai lagi orang PAS yang baca Utusan Malaysia. Ini dapat dilihat, apabila ada isu menyentuh pasal PAS dalam Utusan Malaysia, orang PAS yang lebih dulu tau.

Sebenarnya Pok Nik bukan haramkan Utusan Malaysia. Pok Nik Cuma haramkan Malaysia tu aje. Berita-beritanya, Pok Nik masih lagi suruh suku sakat dia baca. Sebenarnya Pok Nik ni, dia tahu DAP tu banyak yang bangang dan bodoh juga. Dia tak berapa suka dengan idea Malaysia DAP tu, jadi dia haramkan Utusan Malaysia, fasal dia nak edisi اوتوسن ملايو. Dengan adanya edisi اوتوسن ملايو nanti DAP jadi buta kayu la tak tahu apa berita yang ditulis.

Lepas tu, kalau dah tulis jawi, nanti orang PAS bukan kata nak kutuk, nak langkahpun takut, sebab dia cakap tu tulisan Al Quran.


5 comments:

Unknown said...

Salam bro. Sebenarnya Pok Nik yang tertipu dan menipu diri sendiri. Memang Pok Nik telah mengadaikan maruah org2 melayu kepada DAPig.

Bagi pandangan saya DAP memang parti 'Racist'. Believe me they want more n more.

Melayu mesti bangkit, jgn menjadi hamba di negara sendiri..

goodlistener said...

Salam, Pok Najis ini dah nyanyuk dan sepatutnya serah mb tu pada mampus mr bean sebab sama tak cerdik. TAPI SEMUA RAKYAT MALAYSIA UMUMNYA DAN RAKYAT KELANTAN AMNYA PERLU BERTERIMA KASIH BERJUTA-JUTA KEPADA SI NYANYOK NI SEBAB TELAH JADIKAN KELANTAN SEBAGAI CONTOH SEBUAH NEGARA KEBAJIKAN. TIADA SATU MASJID YG TELAH BERJAYA DIDIRIKAN DI KELANTAN SELAMA 20 THYN MENJADI MB, BERJAYA MENYEDIAKAN AIR PAIP BERWARNA TEH SUSU KEPADA RAKYAT KELANTAN, LADANG RAKYAT BUKTI JELAS SEBUAH NEGARA KEBAJIKAN DGN MEMINGGIRKAN PENDUDUK ORG ASLI DAN MEMBERIKAN LADANG RAKYAT KPD ORANG CINA DAN YG TERKINI BAZAR TOK GURU BUKTI JELAS DAN TERKINI DIMANA RAKYAT TERUTAMA PENIAGA DI MPKB DIPINGGIRKAN DAN DINAFIKAN HAK UNTUK MENCARI SESUAP NASI. INI ADALAH CONTOH SEBUAH NEGARA KEBAJIKAN CIPTAAN POK NAJIS, PAK HADI DAN MAT KHALWAT. SYABAS PAS

TiS said...

Waalaikumsalam,
IBM @ GL,
Bermacam cara dah dibuat untuk menyedarkan golongan Melayu yang terpesong ni, tapi gitu juga. Sama-samalah kita doakan agar mereka akhirnya akan tersedar juga.

AJAI62 said...

Asalam bro

Semuga ALLAH swt ampun dosa mereka yang jahil...amin.. mereka aje yang betul...

TiS said...

W.salam Ajai
Betul, saya setuju.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI