TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, July 26, 2011

DS NAJIB DITUDUH BAYAR BLOGGER YAHUDI

Ketua Penerangan PAS Wilayah Persekutuan, Mohd Nasaie Ismail menuduh DS Najib menggunakan khidmat Blogger Yahudi untuk mempromosikan diri diperingkat antarabangsa dan tindakan itu katanya melukakan hati umat Islam .

Mohd Nasaie diingatkan agar bertanya dahulu kepada diri sendiri dan pucuk pimpinan PAS sebelum menuduh DS Najib menggunakan khidmat Blogger Yahudi dan melukakan hati umat Islam.

Tanyalah diri sendiri dahulu apakah tidak rasa bersalah bersekutu dengan pengkhianat Islam si Ambiga hanya untuk mencapai cita-cita menjatuhkan sebuah kerajaan yang diterajui oleh Islam?

Tanyalah diri sendiri dahulu apakah tidak rasa bersalah terlibat dengan BERSIH yang mana pengerusinya si Ambiga telah mengaku menerima dana dari Soros dan lain-lain entiti Yahudi?

Tanyalah diri sendiri dahulu apakah tidak rasa bersalah bersekutu dengan DAP yang terang-terangan menentang undang-undang Islam?

Tanyalah diri sendiri dahulu bagaimana sekutu PAS, si Nuar boleh mendapat liputan hebat dari Jurusalem Post.
Muhasabahlah dulu, diri, pemimpin dan parti anda sendiri sebelum menuduh melulu dan berasakan diri benar. Jangan hanya berkata dakwaan. Nyatakan siapa blogger tersebut, apa blognya, apa ceritanya dan bukan hanya setakat "mengenai dakwaan".

Untuk membaca berita di atas sila klik SINI


 

2 comments:

Anonymous said...

http://malaysia-today.net/mtcolumns/newscommentaries/42340-anti-islam-bloggers-in-us-on-najibbn-payroll <<< artikel asal tuduhan itu boleh dibaca di sini. nama blogger, blog serta semua tuduhan yg dilemparkan terdpt dlm artikel tersebut. namun demikian, sampai ke saat ini sy masih tidak bertemu hubungkait blogger tersebut dgn 2 nama ahli politik BN yg dikaitkan. thanks.

LORD OF THE RINGS said...

Betul Tenggara!

Utopia Baru menyokong penuh! Sekarang ni tuduhan dan tohmahan tanpa disokong bukti 'tak boleh pakai'. Campak aja dalam tong sampah macam pampers! Setakat mengata-ngata semua orang boleh buat.

Bagi tau kita apa nama blog itu, biar kita belasah ramai-ramai. Cakap banyak...yang ianya dah takde 'defence'. Buatlah cerita rekaan...lepas tu sama-sama percaya...they create their own lies - and they believe in it! Kesian!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI