TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 9, 2011

EHH, KORANG SEMUA LUPA KE KAT KJ

Woiii, kawan-kawan, 
Korang semua tak patut le, hari ni muka Nuar lima enam kali korang upload. Macam-macam posing. Muka KJ langsung korang tak pandang. Kesian dia tau.....bermodal. Bukan kecik tau....bayar tambang kapalterbang dari Greece, tempah baju merah, kena tangkap lagi. Berita dia kena tangkappun kejap aje jadi headline, lepas tu korang dah buat entry baru. Ishh, ishhh, ishhhhhh...Kesian....kesian. Kesian aku kat KJ.

7 comments:

IBM said...

Salam bro.

Biarkan, biarkan. Dia nk jadi hero. Tentang tambang kapal terbang dari Greece tu, x ada hal bagi KJ. Dia kan byk duit....

HHalem said...

Dia dah balik Rombau dekat Lahabau.
Kabor nya minum dekat Mambau tak jauh dari Bahau.:-)

Dia dah Selambau jadi Kobau.

Anonymous said...

Aku harap KJ akan ditendang oleh UMNO. Banyak tindakan dia yg tak selari dgn kerajaan (baca Najib & UMNO). Biar la dia nak masuk PKR ka, lantak dia la. Kerajaan kata jangan join demo tu, apasal dia org sibok nak join jugak. Cukup la polis & FRU nak sekat pembangkang, kenapa pemuda umno nak tambah kerja polis lagi..

enalrahim said...

HH
Bila dah jadi kobau tu, tak lama lagi kena tunggang le.

Anonymous said...

kesian aku tenguk KJ ni.serba serbi tak kena.

Singh Is Kinng said...

Sepatutnya Polis tangkap si Kitol ni dan kasi buang negeri masa zaman Samdol Badawi lagi ... HI HI HI

Anonymous said...

Biasalaaaaa Kaki Jolok...... kalau tak jolok..... manakan dapat hasilnya.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI