TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 9, 2011

PAS UGUT KERAJAAN

“PAS is giving the government, the police 24 hours to free our president. We warn the prime minister, the police chief, that Malaysians, PAS members and supporters, PR members and supporters demand the immediate release of Datuk Seri Abdul Hadi and every detainee, including Bersih chairman Datuk Ambiga.
“If not, one million people willcome together,” PAS deputy secretary-general Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi said.
1...2....3....yeaaa 1 Juta. PAS dah sasau
Hebat!!! PAS ugut kerajaan. PAS bagi amaran. Aku ingat Hisham aje pandai bagi amaran, rupanya PAS pun dah pandai bagi amaran. Tapi amaran PAS ni buat aku ketawa, gelihati. Tersangat lah gelihati aku. Syed Azman tu mabuk todi ke? Satu juta orang ramai tu. Nak cari 300 ribupun terkencit, ni ugut pakai angka juta pulak. Aku ingat Syed Azman ni memang bekas broker juta-juta. Pasal nak cakap pasal juta bukan senang, hanya orang yang dah biasa dengan angka juta sahaja yang boleh cakap dan yang paling handal sekali bab juta-juta ni ialah broker yang dah banyak kali menipu. Kalau betulah PAS boleh turunkan 1 juta penyokong ke KL, memang sah ada orang sponsor. Penyokong PAS mana ada yang datang free, semua kena sogok. PAS mana ada duit, kalau PAS ada duit tak le setiap kali ceramah peti derma datang lebih dulu dari penceramah. Sah….memang sah ada yang sponsor. Tapi kerajaan tak perlu takut, kalau patut dakwa, dakwa, mana yang patut tangkap-tangkap, mana yang patut simpan, simpan. Tapi simpan jangan lama-lama, orang PAS ni kuat mentekedaghah, nanti kurang makan kat dalam dia salahkan kerajaan lagi. Oiii…..tak sabo aku nak tengok 1 juta orang PAS berarak kat KL….jenuh juga nak kira sampai 1 juta, tak kira, tak boleh, pasal PAS ni dah selalu menipu. Ada tak yang sanggup jadi tukang kira penyokong PAS, setelah dikira, celup jari dia orang dengan dakwat kekal. Kahkahkah…..Syed Azman buat lawak bingai.


2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Dah pandai ugut kerajaan.. Yang mengugut kerajaan tu patut ditahan.. Tangkap aje sebab menghasut 1 juta rakyat untuk merusuh... heheheee... keldai lembu mana lagi yang nak diimpot ni???

IBM said...

PAS : 'Parti Agama Sesat'....sudah menjadi mainan mereka utk menghasut rakyat. Mereka juga terkenal dgn fitnah yg melampau.

Saya setuju dgn bro ajai62. Tangkap dan sumbat kedalam. Memang menyusahkan rakyat.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI