TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, September 21, 2011

BANYAK NGO MALAYSIA MASIH BODOH DAN ..........

MInsider melaporkan bahawa sebanyak 46 NGO dan sebuah parti politik mengecam tindakan mendakwa Mat Sabu di mahkamah.

Nampak sangat NGO terbabit masih terbelenggu akal dan fikirannya sebagaimana Mat Sabu yang menggunakan kepala lutut untuk berfikir. Apakah hanya kerana Mat Sabu seorang poliTIKUS keadilan tidak boleh ditegakkkan. Telah banyak kali NGO diperkuda oleh para poliTIKUS yang berhadapan dengan tindakan undang-undang.

Mat Sabu didakwa bukan atas kapasitinya sebagai ahli politik. Mat Sabu didakwa kerana kelancangan mulutnya yang tak berinsuran dan yang masih berbau ...... Mat Sabu didakwa kerana adanya laporan polis yang dibuat oleh waris dan keluarga anggota polis yang mempertahankan Balai Polis Bukit Kepong kerana serangan komunis. Waris dan anggota keluarga anggota polis tersebut menganggap Mat Sabu melemparkan tohmahan terhadap keluarga mereka. 

Biarlah proses perundangan berjalan. Biarlah mahkamah menentukan samada dia bersalah atau tidak. Kalau setiap kali proses perundangan ingin dijalankan dan setiap kali itu juga NGO menyalak, maka lebih baik kita menggunakan hukum rimba. 

Kalau Mat Sabu merasa kecut telur dan masih belum bersedia untuk menjawab, maka jangan malu untuk berguru dengan Nuar Brahim, bertanya bagaimana untuk tangguh atas tangguh agar perbicaraan memakan masa bertahun. Untung-untung nanti kalau tak saksi yang mati dulu, Mat Sabu yang mati dulu, maka kespun ditutup.

Telur ayam di atas dalam proses untuk menempatkan nama dalam Guiness World Records sebagai telur ayam terkecil di dunia dengan ketinggian 2.1 cm. Mungkin lepas ni Mat Sabu juga boleh memohon untuk kategori telur terkecut!!!

5 comments:

HHalem said...

Tuan TIS:-)

Sabu kali ini akan betul-betul kena,

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Sah Mat Sabu akan kalah. Peguam diapun tak faham, kata ini perbicaraan kes sejarah.

Anonymous said...

Itu belum lagi pegang kuasa. Kalau dah dapat kuasa memang sah mereka akan mengatasi undang2. Habislah kita rakyat biasa jika mereka memerintah.

Anonymous said...

Mat Sabu patut banyak makan pisang agar bulu yg lekat kat kerongkong dia tu tanggal. Dia merapu tu pasal bulu tu masih lekat kat kerongkong. Heran juga yek. Bulu apa plak lekat kat kerongkong dia tu?

Anonymous said...

Mat Sabung berak, pengikut dia cuci. Mamat ini bersedap di Medan. Bila tentang jamin, minta duit orang. Apa dia buat kat Medan ya?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI