TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, September 25, 2011

TAKUT KAT POK NIK MACAM TAKUTKAN HANTU!!!

hudud tidak semestinya dilaksanakan namun 
mahu ia dimasukkan dalam undang-undang
 syariah Islam......guano mu nih?
"Apa yang nak takut sangat dengan hukum hudud Macam takut hantu orang takut hudud macam takut hantu tapi bila tanya apa itu hudud tidak tahu. Di Malaysia ada hukuman gantung sampai mati bagi kesalahan jual dadah merompak dan sebagainya tetapi orang tak kata apa pun bagaimana dengan keluarga yang suaminya digantung sampai mati? Hudud tak mati kenapa orang tak marah hukumam gantung sampai mati tapi marahkan saya
pasal hudud ” katanya Pok Nik ketika berucap pada majlis Jamuan Aidilfitri Bersama Tuan Guru di dataran parkir Masjid Nurul Hidayah Kampung Pandan Dalam di sini malam tadi.

Jom layan apa kata Pok Nik lagi kat SINI

5 comments:

Anonymous said...

Anonymous says: September 25, 2011 8:37 AM Reply
Pakatan rakyat masih tak sedar lagi...Nik Aziz dah tak yakin dgn pakatan palsu dan munafik ni lagi...Nik Aziz dah tahu mereka akan kalah teruk dlm PRU13 nanti. Sebab tu sekarang dia pentingkan Kelantan aje supaya jgn jatuh ke BN. Sebabtu dia kena cakap apa org islam kelantan nak iaitu negara islam dan hudud supya dpt sokongan. Kalau tidak pulau pinang akan menggantikan Kelantan sebagi negeri tunggal yg diperintah pembangkang.

Selangor dan kedah akan jatuh semula ke BN.

Tumpang Sekaki said...

Orang Islam yg berakal waras baik dari parti mana pun tidak takut kpd hudud, kerana ianya Hukum Allah.

Jadi Pok Nik ni merujuk 'orang takut hudud' ni pada siapa? Kpd Karpal Singh? Kpd DAP?

Pok Nik Pok Nik, itulah ghairah sangat nak mengalahkan UMNO sampai mulut cakap sanggup berkawan dengan setan sekali pun.

Saya bersetuju pada 'Anon' diatas, Pok Nik sekarang terpaksa 'play safe' kerana besar kemungkinan pada PRU13 nanti Pakatan akan terus koyak rabak, jadi dendangan Hukum Hudud dan Negara Islam ni hanyalah untuk mempertahankan Kelantan saja.

Alahai Pok Nik tembelang Pok Nik semua orang dah boleh baca!

HHalem said...

'Bila tanya maksud hudud, tak tahu"

Pok Nick akui kelemahan dia. Tak cukup penerangan lagi kpd rakyat laa tu.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Pok Nik suruh tanya sama itu Hud-hud.

kluangman said...

Karpal dan DAP tidak boleh disalahkan kalau mereka takut hudud kerana PAS gagal menerangkan apa itu hudud sebenarnya.

Perbankan Islam setelah masyarakat bukan islam mengetahui kelebihan dan kebaikannya kini telah menggunakan sistem tgersebut.

Begitu juga dengan kelebihan takafful berbanding insuran konvensyenal.

Penerangan mentilah mendahului atau mengiringi hukum2 Islam kerana Islam keadilan untuk semua.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI