TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, October 9, 2011

MUNGKINKAH PAS LAKSANAKAN JIZYAH PULA

PAS mengaku semua penyokong PAS menerima konsep hudud PAS yang ingin dilaksanakan di Kelantan. Nampaknya PAS macam tak nampak atau buat-buat tak nampak dengan kewujudan Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP).  Pengerusi DHPP Hu Pang Chaw, berkata bahawa ahli DHPP tidak gembira dengan langkah PAS yang mahu terus melaksanakan hudud ala PAS dan akan beramai-ramai menunggalkan parti itu.

Camna ni Pok Nik, Pok Nik kata semua subjek Pok Nik dah setuju. Pok Nik bukannya pemerintah untuk orang Islam aje. Pok Nik pemerintah bagi semua kaum dan agama. Kelantan ada berbilang bangsa dan berbilang agama. Kalau Pok Nik kata hudud ala PAS hanya untuk Muslim sahaja kenapa penyokong PAS yang bukan Muslim sendiri tak faham? 
Apakah selepas ni untuk menunjukkan dan menuntut taat setia bukan Muslim terhadap kerajaan PAS, Pok Nik akan memperkenalkan pulak Jizyah? Kalau Pok Nik berani perkenalkan Jizyah dan bukan Muslim semuanya akur, maknanya tak ada halangan lagi untuk hudud dilaksanakan.

2 comments:

Anonymous said...

20 tahun lagi pon pas tak kan wat hudud di kelantan.
semua ni gimik pilihanraya saje..

Anonymous said...

ULAMAK GILA KUASA BUKANNYA ULAMAK KEBENARAN YANG MEMPERJUANGKAN KEJALAN KEREDAAN ALLAH.INI LAH ULAMAK AKHIR ZAMAN YG AKAN MENYESATKAN UMAT MANUSIA SEJAGAT.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI