TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, October 13, 2011

RAKAN PAS MAKAN MEMILIH

Aku pelik bagaimana PAS boleh bertahan berkawan dengan DAP yang makannya memilih. Ada benda yang diberi dengan senang hatipun tak mau diterima. Ada pula yang orang tak nak bagi atau belum nak bagi dah sibuk meminta-minta.


Tertarik dengan Batu Gajah, Fong Po Kuan yang  mencadangkan agar proses permohonan pertukaran pinjaman pendidikan PTPTN daripada sistem konvensional (tiga peratus) kepada kaedah pinjaman Islam atau ujrah (satu peratus) pada tahun ini dilakukan secara automatik.
Bagaimana kaedah Ujrah yang bersistemkan Islam sibuk diperjuangkan oleh anak DAP ini sedangkan pada masa yang sama bermati-matian menolak hudud iaitu sistem perundangan Islam? Apakah mungkin dengan Ujrah ramai suku sakat DAP akan untung dan dengan hudud akan ramai suku sakat DAP hilang tangan? Apa komen PAS dalam hal ini?

5 comments:

cacamarba said...

cadang x guna otak..ingat boleh main cadang je ke..aku rasa ujrah tu pn dia xtau apa.yg penting nmpk trun 1 peratus trus sruh bt automatik.suruh dia bc kontrak ujrah dulu br bg cadangan..bangang.

Anonymous said...

haha...nk untong jer.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

CCMarba,
Puak depa memang tau kira untung aje fasal Nuar dah ajar gunakan angka.

Anonymous said...

BETINA ANJING NI BAGI HOLY WATER KAT PUAK PAS KOT...

DAP TOLAK HUDUD...
PAS PAK TURUT...
DAP KENYANG...
PAS MELAYANG....

PEJUANG HAMAS...

amnitpg said...

Tu laa ... sruh mengaji mathematik lari kelas.

ada sesiapa nak bagi untung 2 % ? cuma ikut cara islam sahaja..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI