TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, February 18, 2012

BOLA: PAS LAWAN UMNO DI DUN PASIR RAJA

Kalau tengok warna jersey, macam PAS lawan UMNO kat padang bola ni. Tapi orang PAS mana tahu main bola. Orang PAS kalau pakai seluar sukan, boleh jadi terkoyak kat bahagian bontot.


Gambar kat atas sebenarnya adalah perlawanan bola sepak antara Kg. Sungai Telor yang berjersey oren dengan Felda Bukit Besar yang pakai jersey hijau. Tapi hijau dia bukannya hijau PAS. Hijau PAS, hijau tahi lembu....busuk, hijau yang Felda Bukit Besar pakai tu adalah hijau pucuk pisang, wangi kalau buat bungkus nasi lemak.

Perlawanan tersebut adalah bagi merebut piala ADUN Pasir Raja, Datuk Dr Adham Baba. Ini merupakan perlawanan pembukaan dan telah menjadi acara tahunan semenjak Dr Adham jadi YB. Punya semangat, bukan sahaja Datuk yang datang, Datin pun datang juga menyaksikan walaupun dalam hujan renyai-renyai.


Baguslah Datuk buat program untuk orang muda-muda. Sekarang ni undi orang muda sangat-sangat kritikal. Dr Adham ni memang mesra dengan orang muda, tu sebab masa Aman Kampus anjuran mahasiswa  Pro Aspirasi datang Johor pun, dia orang cari dia dan buat program di DUN Pasir Raja. 

Ni Pemuda Pasir Raja, kat tepi padang pun nak mintak sokongan ke? Surat apa tu?

1 comment:

gegar gempur said...

oit gambar abang den ado situ hik hik...orang kuat dato adham dari bukit besar tu..hik hik hik..idup abang man!!!...yg penting jgn peduli kan lt kontol nazri..tu..dia tu temberang jer...orang dalam askar pun tak suka mangkok hayun tu..hikhik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI