TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, February 2, 2012

DEWAN ULAMA PAS TAK SOKONG NUAR JADI PM

Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Harun Taib telah secara terbuka membantah sekeras-kerasnya hasrat Hadi Awang untuk berundur. Hasrat mereka agar Hadi akan  menjadi perdana menteri sekiranya Pakatan Rakyat memenangi pilihan raya umum ke-13.

Kenyataan terbuka ini juga secara terang-terangan menunjukkan mereka tidak sokong Nuar Berahim untuk menjadi PM sekiranya Pakatan menang PRU 13 nanti.


Syukur, masih ada lagi pemimpin PAS yang nampak akan ketidak layakan Nuar untuk jadi pemimpin. Dewan Ulama PAS ni besar pengaruhnya terhadap keputusan pimpinan PAS. Nampaknya Nuar terpaksa le cari jalan untuk bubarkan Dewan Ulama PAS agar cita-citanya tak terhalang. Kalaupun tak terbubar, mungkin Nuar akan letakkan Mat Sabu atau Khalid Samad untuk mengetuai Dewan Ulama PAS ini.


3 comments:

Anonymous said...

Haji Hadi nak jadi Perdana Menteri macamana?...Lemah...Jadi Menteri Besar Terengganu pun gagal...Hilang negeri..satu penggal jer bertahan..bagi orang lain lah plak..

Anonymous said...

Lim Kit Siang pun mahu jadi PM jugak maa... kalu Fuckatan menang, mereka akan bersatu dengan Singapura bawah PAP juga. Masa tu, suara Cina2 bangsat dalam DAPig dan PAPig akan jadi majoriti..... Melayu duduk ke tepi la....

Anonymous said...

DSAI nak jadi PM.
LKS kata DSAI akan jadi PM.
Org PAS nak TGHA jadi PM.

Nampaknya ramai nak jadi PM (termasuk org UMNO & BN).

Jadi perjuangan mereka hanya utk diri sendiri ?
Dimana perjuangan mereka utk membela rakyat ?

Hampeh.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI