TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, February 15, 2012

HOT....NIZAR PUKUL GENDANG BERARAK THAIPUSAM!

Agak-agak ko orang le, apa agaknya akan dikatakan oleh puak-puak PAS selepas ni? Mufti Perak dah cakap, katanya DS Najib tak salah menghadiri Thaipusam tempohari sebab dia cuma nak menyampaikan polisi kerajaan dan tak berniat untuk merayakannya. Lagipun bila dah ramai berkumpul kat satu tempat, sebagai pemimpin kerajaan tentu mudah untuk DS Najib untuk menyampaikan amanatnya.

Korang kenal tak kat Mamat yang pukul gendang masa perarakan Thaipusam kat Perak baru-baru ni yang dibuat di Kuil Sri Subramaniar, Gunung Cheroh, Ipoh. Punya bersemangat, sampai berkilat muka!


Rupanya Tuan Mufti kecewa dengan apa yang berlaku kat Perak. Cuma cakapnya masih berlapik lagi. Aku yang kurang puas hati dengan kenyataan Mufti, cuba cari sebab-sebabnya. Rupanya bekas MB Perak, orang PAS siap pukul gendang berarak masa Thaipusam di Ipoh. Rencana dan gambar boleh dilihat di SINI.




12 comments:

Anonymous said...

Mamat tuu semua buleh!....kata Pas depa semua buleh sebab atas kapasiti seorang pemimpin....Nah! haihhhhhh...

Anonymous said...

iskh!! ingat perarakan calon PRU13 tadi!!! Lantak lah labu.. Demi UNDI sanggup palu apa saja.... agaknya lepas ni ramai juga YB yang sanggup ke Disco, buat apa......cari undi!!!! Agaknya kalau aku jual undi mau agaknya mereka beli...RM1 Juta...boleh!!! atau aku pangkah jer semua calon...baru adil gamak nya.... Dah lebih 4 kali PRU aku memang tak silap pangkah!!!!

Anonymous said...

Pas boleh! yeye..Pas boleh! yeye....

Anonymous said...

PADAYAPPA NO 2 SELEPAS ANWAR...
BANGSAT NI NYANYI BLEH...
MAIN GENDANG BLEH...
MAKI PUN BLEH...
FITNAH PUN BLEH...

NI PUN PADAYAPPARIA NO 2...

PEJUANG HAMAS...

Ghazali said...

Mohon kemaafan dari Allah.....

Apakah hikmah kao ni dilahirkan sebagai manusia....

Alangkah eloknya jika kao ni dilahirkan sebagai seekor.....lembu ke, kerbau ke, babi ke....

Anonymous said...

Ada nampak DS Nizar memakai baju kuning atau kalung bunga di leher tak??
Ada bukti yg beliau menjamu selera kat sana tak?
Ada bukti yg beliau masuk KEDALAM kuil Hindu tak?
Akhir sekali, ada bukti yang beliau berarak "kavadi' ke?

JAWAPANYA : TIDAK....

Wahai manusia, ubahlah cara pemikiran mu... Kalau ini yg nak diheboh hebohkan...maka hancurlah negara!

nonbal said...

Nk Azis - tak apa berarak dgn hindu macam ni atau berarak dgn buddha rasmi tokong, asal jangan berarak untuk sambut maulidurrasul, ala kristian tuuuu
ha ha ha Nik Azis dah jadi keramat hidup dahh

Anonymous said...

Berarak Maulidul Rasul tak boleh...
Berarak Taipusam tak apa...

Kepala hotak kau lah PAS...

Anonymous said...

anon February 16, 2012 10:57 AM,
sori ar kalu kasaq cket..ang mmg banganggg.. dh nama pun perarakan untuk dewa murugan depa tuh, mmg ar xyah pakai kalung bunga bongok!!
satu lg kalung bunga tu x melambangkan apa2 tujuan khas untuk dewa dewi depa la kalung bunga tu untuk tetamu2 pun depa guna gak...
najib x msuk dlm kuil la bengap, ko ni sdap2 fitnah ko ingat sape.. yg aku tau jnis sukasuki fitnah ni pengikut dajjal jek...
lg satu najib tu kan pemimpin negara n dia p sbb depa jemput dia sbagai kapasiti pemimpin negara.. kalu dh bengap tu bengap la jugak pengikut2 PR haprak nih!

Anonymous said...

pas memang haramjadah..!!!!

Abd Halim said...

Sila baca laman web DAP perak, ada disebut berarak sama. TAkkan maklumat DAP (rakan karib) tak mau percaya? Bohong? Kalau ya pun nak ke Putra Jaya, tapi janganlah sampai jadi macamni.......

Anonymous said...

PASdapyapa~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI