TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, February 17, 2012

MUSLIMAT PAS SUKA YANG BENGKOK


Aku rasa le, Muslimat PAS ni memang nyenyak tidur. Mungkin sebelum tidur, ada yang membelai sampai bila dah tidur, apa pun tak sedar waima kain diselak dek orang.

Apa kena mengena kompromi terhadap negara Israel dengan UMNO. Apa yang ko marah sangat dengan UMNO? Kenapa tak marah dengan Nuar yang terang-terangan mengaku akan mempertahankan keselamatan negara Israel. Kenapa tak berani berkata sesuatu yang keras terhadap Nuar? Kenapa...? Apakah hanya kerana UMNO lurus dan Nuar bengkok, maka Muslimat PAS boleh suka-suka aje hentam UMNO? 

Sedar le wahai Muslimat PAS. UMNO memang tak pandai membelai sebagaimana Nuar bengkok. Jangan nanti dek seronok terbuai dengan belaian, apabila tersedar kain dah terlondeh. Menangis pun dah tak ada gunanya lagi.


6 comments:

Anonymous said...

dah la muka huduh...pandai plak meroyan minah ni

Anonymous said...

Ehem ... anon kat tu; muka huduh masih boleh terima lagi. Tapi fe'elnya pun dah terikut sama. Tu yang lagi parah.

Tak pe dik. Sokong laa anwar sampai rebah. Jgn laa pulak mcm Ezam, Nalla, Zul Nordin dah berbelas dan berpuluh tahun baru laa konpem kene tipu. Adik baru sethun jagung. Kalu kene tipu pon memang patut.

Anonymous said...

Ya Allah perempuan bahalul ni. Ni la jenis perempuan, bila muda2 dulu liar, hilang maruah, dah tua tak laku, pakai tudung nak pikat mamat PAS bodoh buat laki. Dah jadi isteri PAS, laki dia ke kampung2 menipu rakyat kutip duit rakyat buat beli lauk pauk dan beras dan bayar ansuran kereta. Ni la jadi betina mcm ni. Tak de pelajaran, bodoh. masa sekolah ponteng kelas sbb gatai sgt. Nah, buka mulut je keluar bau haprak.

Anonymous said...

kalau dia gigit kote bengkok dgn gigi jongang dia tu,boleh putus

izad70 said...

laaa.kat palestin semua muslim ke?adooii.kalau camtu org bukan muslim palestin camne?dia orang tak de hak ke?apa punya ketua cam ni...

Anonymous said...

Aku konpius betulah,dalam gabungan PAKATAN,ke..tua PKR sokong ISRAEL,muslimamat PAS ni pulak salahkan UMNO.Berapa punya pusing da......Budak-budak sekolah pun dah tau cakap,PAS (Parti Ajaran Sesat).Sesat lagi menyesatkan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI