TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, March 12, 2012

APA KOMEN KORANG?

Kadang-kadang puak Pakatan ni, segala benda nak dibesar-besarkan. Kalau korang rasa nak komen, korang komen la. Komen aku kat bawah gambar ni.


Sumber
Bab fesyen tu, aku no komen, tapi bab DS Rosmah kat depan tu ada sebab. DS Najib saja bagi DS Rosmah ke depan sebab dia tahu kat belakang tu ramai puak Pakatan yang tak boleh dipercayai. Jadi lebih selamat kalau depan mata.


16 comments:

ISAC said...

Ala2 baju Mexico pun ada....

Patutnya DS Rosmah X payahlah nak menonjol sangat... Pakai baju kurung biasa sudah lah...

kluangman said...

Bro, ini bukan soal pembangkang atau penyokong...mana yang tak sedap di mata, apatah lagi kalau menyakitkan, kenalah beri komen. Kepimpinan melalui tauladan? Islam pembawaan UMNO?

Isu ini kecil tapi satu undi dalam pilihanraya - sangat besar nilainya...

Anonymous said...

Tak habis2 cari salah Rosmah... Korang jeles ke tak boleh jd bini PM? drpd munafik mcm si ajijah yg sampai skrg bersekongkol dgn si anwar berahim tu knp korg senyap?

Anonymous said...

tang pakaian tu biar le najib yg tanggung sebab itu isteri dia...tapi kalau pasal undi...aku tetap beri kepada kerajaan sekarang...takkan pasal benda ni aku nak beri undi kepada lawan...lagi tak pasal2 negara aku tergadai...merempat di negara sendiri...bangsaku tertindas(lagi dasyat ianya ditindas oleh bangsaku sendiri)...takde takde takde...aku tak izinkan undi aku pada pihak lain...

azmi

Anonymous said...

Kekdg yg baik mmg pahit utk ditelan.. Mintak sgt DS Rosmah xlah enterframe sgt.. Biar DS Najib sorg yg jd PM.. Mintak tegurlah MEM tu ye, DSN? Kami sentiasa menyokong DSN.. Sbb kami syglah, kami x sanggup DSN dihina @ disindir dek krn MEM besar DSN..

Anonymous said...

ntah sepatutnya bg ler elok ckit..
x snok ler tgok bini pmimpin pkai cenggini...apapun buatlah yg trbaik..

Anonymous said...

Saya tetap sokong UMNO tapi Rosmah memang tak pandai pilih fesyen yang sesuai dengan bentuk tubuh badannya.This baju made her look fat and ugly.Sorry ye Datin Seri Rosmah.I'm sure you can do better than this.

Anonymous said...

Tak ada isu la, kalau PM tak kisah wife dia pakai mcm tu, kenapa org lain nak sibuk. Kalau dia tak suka, tentu dia suruh tukar, macam suami saya suruh tukar baju sebelum keluar rumah kalau dia tak berkenan. Tak habes2 nak cari salah DS Rosmah. Cukup2 la, dah muak pulak. Silap2 undi ke BN lagi bertambah sbb org dah muak, asyik2 nak hentam DS Rosmah saja. Cukup2 la, cari la isu lain pulak weh...

Anonymous said...

tu baju dia...badan dia...apa nak kesah.....bising pasal orang..diri sendiri dan pasangan dah elok sangat ker?

cakap macam orang munafik skrang... akan datang macamana...munafik lah juga!!!!

guapun ada bini..hehehe
elok dia pakai...sedap mata gua memandang..apa yg kurang? jolok mata aka serupa bogel ker?

masa itu akan tiba...cermin-cerminkan diri yer...jangan segan!!

Anonymous said...

Aku bukan ahli mana2 parti, tapi aku rasa selamat undi kerajaan memerintah sekarang.nak undi PKR,aku rasa baik undi PAS.Tapi kalau aku undi PAS terasa mcm aku undi DAP.Untuk si Rosmah ni,cukup2 la.Kesian kat PM dok kesana kemari.Jangan sbb kamu rosmah BN terlungkup nanti...

Anonymous said...

kalau DS Rosmah dibelakang DS Najib,tak nampaklah dia sebab dia rendah.so DS najib bagi dia didepan supaya nampak.

Anonymous said...

dia punya fesen designer buat fasal kot.

Anonymous said...

Dengan ketinggian Datin Rosmah, memang patut pun dia didepan.

Anonymous said...

..DS Najib telah berjaya menbuat banyak perubahan dalam pentadbiran negara melalui konsep TRANSFORMASI dalam pelbagai sektor. Diharap beliau juga akan berjaya mentransformasikan etika berpakaian isterinya kearah berpakaian yg tidak melanggar syariat Islam.

PM telah menunjukkan kejayaan yg baik tapi janganlah kerana sedikit kecacatan ini akan menjejaskan momentun sokongan rakyat kepadanya kerana majoriti rakyat memperkatakan tentang isu ini. Semoga PM dapat merasakan denyut nadi rakyat dalam perkara ini demi kelangsungan UMNO di bumi Malaysia.

simple thinking m'sian said...

simple.. that dress is not an issue.. maybe it was last fitting... as long as she look good so its fine.. she is infront of DS Najib is because she's not tall enough to be at the back... always think positive.. n 4 them that think -vely maybe u guyz jealous cause u cant afford to wear designers' collections.. leave such comment showing that u guyz r screwed!!

Anonymous said...

Teruknya watak & pakaian bini PM nih ...... pakailah baju kurung seperti Permaisuri Agung tu.....

sebagai rakyat kita berhak menyoal "contoh negatif" pemimpin yang selalu arah rakyat berkelakuan baik & kerajaan PM yang selalu dok denda/hukum rakyat jahat......

keluarga PM perlu & sepatutnya tunjuk yang terbaik dulu.... baru layak jadi PM..... bukan tahu cakap saja ...tapi perbuatan terbalik... kantoi PM ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI