TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, March 12, 2012

HOT....MAZLAN ALIMAN TAK DAPAT MASUK SABAH


Kesian Mazlan Aliman, tak dapat masuk Sabah, tersekat kat airport aje. Tu le....muka tak tau malu. Lain kali nak datang rumah orang, risik-risik le dulu, tengok orang suka ke tidak.

Bila dah kena halau macam ni, tentu le kes orang meluat yang teramat sangat. Bangla dan Afrika pun tak le sampai kena halau masa kat airport lagi. 

Syabas orang Sabah. Ingatkan kamu tak kenal Mazlan Aliman. Baguslah, daripada dia memporak perandakan keharmonian kamu di sana, lebih baik kamu suruh dia balik jaga kebun.


1 comment:

Anonymous said...

Berok ni nak apa sebenarnya? kalau dah tak sukakan FELDA,suroh aje mak bapak kau keluar dari rancangan,mintak tanah dgn Nik Ajis,habis cerita.Aku pun anak FELDA tp tak lah bengong mcm kau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI