TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, March 16, 2012

KALAU TIDAK....ORANG PAS MANDI BOGEL


Korang tengok gambar kat atas tu. Bendera BN dibuat kain basahan untuk mandi. Korang rasa tu kerja orang BN ke? Aku rasa tidak, sebab yang bangga menyiarkan gambar tu adalah pengikut totok PAS.

Apapun, begitulah berjasanya BN kepada rakyat. Tak dapat nak dinafi lagi. Sekurang-kurangnya, bendera yang hanya bila musim PRK atau PRU aje di arak megah tu dapat juga menolong orang PAS. Nasib baik ada bendera BN tu, kalau tak, tentu orang PAS tersebut mandi bogel. Sehingga dalam bilik mandipun BN menjaga aib orang. Semoga penyokong BN maafkan lah dia. Kesian...




5 comments:

Anonymous said...

Terbaik laaa...niat sebenar mereka edar gambar sudah terang-terang salah sebab untuk jatuhkan maruah BN...tapi hakikatnya, begitula sehinggakan kain bendera secara tidak langsung membantu orang tersebut mandi tanpa berbogel...kalau tgk gambar macam dekat masjid/surau...atleast, dapat menjaga adab semasa di kawasan rumah ALLAH...ALLAHUAKBAR
Begitu sekali petunjuk-Nya

Nik

Anonymous said...

Haa...padan muka. Kan dah kena komen prcuma aje dgn Anon 3:24. ALLAHUAKBAR..... petunjukNYE dimana2 sahaja bagi mereka2 yang beringat dan beriman.

Anonymous said...

cannteeek! niat depa nak hina BN tapi terkena btg idung sendiri....mana nak letak kemaluan tu? nasib baik ada bendera BN !

Megat Alam Gempita said...

Besar sungguh jasa BN, menjaga maruah manusia hatta hingga nak mandi sekalipun kena tutup aurat. Syukur ada juga bendera BN untuk menutup kemaluan dan bontot. Nak harapkan orang PAS semua mandi bogel. Senang nak tengok 'adik' sendiri.

Nabi s.a.w tegah umatnya mandi berbogel!

Anonymous said...

segala2nya BN bantu sampai nak tutup anu pun BN yg bantu...

selayaknya lah PRU ni utk BN yg banyak membantu rakyat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI