TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, March 15, 2012

KENAPA AZMIN JADI ANAK EMAS NUAR?

Azmin sibuk mempersoalkan kenapa Dialog Berhad menjadi anak emas Petronas. Setelah aku meneliti website Dialog Group Berhad, aku rasa dengan segala kepakaran, kedudukan kewangan dan sejarah perniagaannya, wajarlah Petronas menaruh kepercayaan. Maka fahamlah dek akal aku, ada meritnya Dialog dapat kepercayaan tersebut, cuma yang aku tak faham ialah kenapa Azmin cemburu.


Yang lebih aku tak faham pulak ialah kenapa Azmin jadi anak emas Nuar? Dan lebih tak faham lagi ialah kenapa Kak Jijah dan anak-anaknya tak cemburu? Agak-agak korang le ya....kenapa???

2 comments:

cacamarba said...

sbb azmin kan baik,bagus,sopan,tertib,jujur...anwar plak mulia,anugerah tuhan..kire kena la..

Anonymous said...

ASSMIN & ANWAR KEKASIH GELAP2. ADVANCE SAMSIDAR LG SAMPAI KAYO.. PENGKHIANAT KEPADA KELUARGA..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI