TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, March 19, 2012

POK NIK TERIMA DUIT YAHUDI?

Aku membaca satu tulisan oleh Pok Nik dalam Harakah. Adalah menjadi kebiasaan, apa yang tersurat oleh penulis, merupakan isi hati yang tersirat. Panjang juga tulisan Pok Nik yang bertajuk "akidah Yahudi lebih bahaya".

Maka, tak ada apa yang nak aku komen tentang bahayanya akidah Yahudi yang ditulis oleh Pok Nik. Tapi bila aku terbaca satu baris ayat ini, aku jadi tertanya-tanya, iaitu;
Hakikatnya, menerima akidah Yahudi lebih bahaya daripada menerima wang dari Yahudi. (sini)

Mengapa begitu sekali yang tersurat oleh Pok Nik? Apakah ada maksud yang tersirat? Mungkinkah Pok Nik dan sekutu Pakatannya memang ada menerima duit Yahudi? Mungkinkah Pok Nik mahu menghalalkan duit pertolongan dari Yahudi? ....tak terjangkau akal aku nak menjawab. Bagaimana dengan anda?


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI