TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 15, 2012

RUPANYA SI KADIAQ NI SENSITIF

Laaa....rupanya si Kadiaq ni sensitif. Ya la...sensitif orang tua. Tapi dia dok tau sensitif dia aje, sensitif orang lain dia tak ambik kisah. Terbaru dia pi mengadu kat Harakah, dok tanya pulak kenapa media UMNO pi belasah dia. Aiii....dah tua-tua pun tak sedar lagi, masih nak tanya sebab. Dah sendiri yang buat sebab, dok pi tanya lagi!


Yang bestnya si Kadiaq ni kata, "Saya sensitif jika ini dikaitkan dengan kawasan parlimen yang saya wakili selama 30 tahun. Bukan sahaja ahli Umno malah seluruh rakyat tanpa mengira kaum atau fahaman politik ibarat manusia intan permata dan tersangat mulia. Kami di Kulim Bandar Baharu tidak pernah dan tidak perlu membayar wang untuk membeli undi sama ada semasa pemilihan parti ataupun pilihan raya umum".

Ha...ha...ha... hang sensitif? ....kesian, tapi aku geliiiii.

6 comments:

Alif said...

Ah sudah, Barrack Obama Sokong Lynas Dibina??? Biar betul?

Anonymous said...

sprm patut siasat krn kemungkinan semasa beliau jd MP kulim beliau buat mcm itu kasi duit utk menang jawatan dlm bahagian mahupun wakil rakyat,

Anonymous said...

Keturunan keling paria yg dijadikan Melayu olih UMNO........padan muka UMNO.

Anonymous said...

dlm pkr lg byk paria...piraahhh

Anonymous said...

Aku pun sensitif gak. Tak leh tengok orang pakai 'bow tie'.

Anonymous said...

Ha...ha...piiiirah pariah nak sensitif konon

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI