TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 15, 2012

SERONOK BEBENO SI MALA

Seronok bebeno Cikgu Mala. Puas le agaknya hati dia. Tak le kempunan. Sekurang-kurangnya dapat juga menjejakkan kaki ke sidang DUN Negeri Johor siang tadi. Tak dapat duduk sebagai YB, dapat hadir sebagai pemerhati pun, gembiranya tak terkira.

Tengok aje kat posting FB dia hari ni, bertujai-tujai tunjukkan kat fren yang dia berada dalam DUN. Tak tau le, bila dah tengok orang bersidang tu, semangat Cikgu Mala semakin berkobar-kobar atau hilang semangat nak bertanding lagi. Tapi kalau tengok gaya, Cikgu Mala tak ada gaya YB, setakat gaya receptionist ada le!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI