TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 22, 2012

SIAPA PALING HEBAT MENGIDAM?


8 April nanti, Kak Jat dah tak jadi menteri lagi. Dulu sibuk suruh Kak Jat letak jawatan dalam kabinet sebab isu NFC. Bila dah confirm aje Kak Jat tak jadi menteri lagi, ada pulak suara suruh letak jawatan Ketua Wanita UMNO. 

Masalahnya kalau suara tu datang dari luar Wanita UMNO, kira ok juga, tapi ini datangnya dari dalam juga. Sekarang ni tak tau lah, siapa yang terlebih mengidam agaknya, maklum le ada satu kuota menteri kosong. Tapi kalau dah alang-alang jadi menteri, tentu best kalau dapat jadi Ketua Wanita sekali, kan...kan...kan!!!

Tapi le, kalau ikut pada perkiraan aku, sekarang ni tak payah le ada yang nak mengidam, nanti terliur aje. Lebih baik tumpukan kepada usaha bagaimana nak menangkan BN dulu pada PRU 13 nanti agar kemenangan yang dicapai lebih besar lagi. Sebabnya aku rasa, sehingga PRU nanti, DS Najib mungkin tak akan mengisi kekosongan jawatan menteri yang ditinggalkan oleh Kak Jat. Kekosongan tersebut mungkin akan dipangku oleh mana-mana menteri kanan. Jadi Wanita, rapatkan barisan, jangan gaduh-gaduh, jangan umpat-umpat, jangan desak-desak, sampai masa nanti kalau ada rezeki, dapat.

1 comment:

Anonymous said...

Bro Tenggara is Johor Tenggara in South East Asia...
Kalau mengidam telor pindang Johor beli kat pasar Larkin Sentral..best
Aku mengidam tengok AGO turun dari jadi MB Johor PRU 13 ni nanti..bukan mengidam apa..cuma nak cukur rambut aku jadi botak aje kalau AGO tak jadi MB lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI