TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, March 13, 2012

USTAZAH SAKNJ DAH JADI ORANG KUAT PAS TENGGARA


Hebat....guru agama kerajaan Johor dah jadi orang kuat PAS Tenggara. Kenapa? Tak cukup lagi ke apa yang kerajaan tolong? Guru di atas adalah guru KAFA yang mengajar di Sekolah Agama Kerajaan Johor. 

Nampak gayanya Tok Limah dah ada pencabar dalam PRU 13 ni. Rasanya Tok Limah kenal-kenal sangat dengan Ustazah ni, maklum le, sekolah tempat dia mengajar banyak bebenor Tok Limah bagi peruntukan. 

Kisah guru agama yang menyokong ajaran PAS kat Johor ni, aku kurang heran. Tapi yang berjawatan, rasanya baru kali ni terjadi. Mengikut pengetahuan aku, memang ramai guru agama SAKNJ ni yang condong ke arah ajaran PAS. Diharapkan EXCO Agama segeralah selesaikan masalah guru-guru agama di Johor ni.

Ketua Kampung Felda Bukit Ramun merangkap Ketua Cawangan UMNO pun, harap ambil-ambillah tahu apa masalah ustazah ini. Ustazah ni, kalau tak silap waris peneroka di Bukit Ramun. 


3 comments:

Anonymous said...

Memang ramai jenis yang macam ini. Mereka lupa daratan dan tak sedar diri. Mungkin dah lama bersama dengan PAS tetapi hanya secara sembunyi. Mata hati mereka dibutakan dengan janji syurga oleh PAS. Mereka tidak sedar bahawa PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan parti.

Anonymous said...

BN kena ingat, undi kaum wanita lebih banyak dari kaum lelaki. Perlu cari pendekatan agar undi kaum wanita tidak lari ke parti lain yang kelak akan merugikan BN sendiri.
Saya sokong BN.

Anonymous said...

memang ramai guru kafa menjadi ahli pas bila pru siap jdi peraih undi tapi x pernah ada tindakan pun dri kerajaan...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI