TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, April 26, 2012

TUA YANG TAK RETI BAHASA


Apa nak jadi pun, jadilah. Dek kerana nyonya tua dah berbunyi, maka bertongkatpun, si jantan tua berdua ni tetap akan hadir ke BERSIH 3.


Nyonya dah menyeru kepada ORANG TUA, agar turut sama dengannya dalam BERSIH 3 nanti. Apapun, kalau dah bersesak ramai-ramai tu nanti dan putus nafas, ingatkan anak cucu, jangan salahkan polis, jangan salahkan UMNO, jangan salahkan kerajaan. Kalau dah tua, macam ni punya degil, agaknya masa muda dulu macam mana le terjalnya.



2 comments:

Anonymous said...

Kesian, nanti dah mampus letak je baju BERSHIT tu dalam keranda, buat tiket pergi ke syurga Pork Nick.

Reverse Gear said...

diorang nak "duduk dan bantah" ke nak "ditanam dalam tanah" kat dataran merdeka tu? umur dah lanjut tu bawak2 la bertobat, bukan berjemur tengah panas..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI