TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, May 9, 2012

DAP CANTAS TUNKU ABDUL AZIZ???

Inilah hakikatnya sebuah parti yang kononnya memperjuangkan kebebasan bersuara. Bila suara tu tak memihak kepada tingkah dan perlakuan mereka, segera dicantas. Memang dasar...........!!! Bebaskan ahli-ahli parti itu? Kalau ahli sudah tak bebas, bagaimana pula nasib rakyat sekiranya mereka memerintah?


Difahamkan bahawa Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mungkin digugurkan daripada jawatan senator, dan tempohnya yang berakhir pada 30 Mei depan, tidak akan diperbaharui.

Tunku Abdul Aziz dijangka berdepan dengan tindakan daripada DAP selepas kenyataannya menolak perhimpunan duduk bantah BERSIH 3.0 pada 28 April lalu di Kuala Lumpur.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng secara terbuka membidas Tunku Aziz, dengan berkata bahawa kenyataan naib presiden DAP itu telah meletakkan parti itu dalam "kedudukan yang memalukan" sedang parti itu menyokong BERSIH yang menuntut pilihan raya yang bersih dan adil. -MKini


2 comments:

Reverse Gear said...

kebebasan bersuara untuk kutuk umno je, kalau kutuk DAP tak boleh. silap2 kena tangkap, masuk hutan & minum air sabun sampai kembung!

Anonymous said...

Ini satu Melayu bodo, terang2 DAP anti Islam dn Melayu tp terhegeh2 bila ditawarkan jawatan. Tujuan mereka jika majoriti kerusi dlm Parlimen lebih pd DAP maka jawatan PM akan diberi pd mangkok ayun ni. Tp PM BONEKA LAH JDNYA. Bersuara apabila diarah.....

ARTIKEL HANGAT BULAN INI