TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, May 25, 2012

MAT SABU MERAPU


“Kalau pilihan raya diadakan dengan bersih dan adil, kita yakin akan dapat semula Perak, kita akan dapat Negeri Sembilan dan Johor pun kita letak dalam keadaan 50-50. Begitu juga dengan perkembangan baik sokongan pengundi terhadap PR di Melaka,” itu kata Mat Sabu selepas Majlis Ceramah Pas di Kampung Pianggu, Rompin.

Masa Mat Sabu cakap tu tak tau le dia sedar ke tidak. Bab lain tu aku tak nak komen le, tapi bab Johor 50-50 tu aku rasa Mat Sabu mimpi. Kalau betul le Mat Sabu yakin kat Johor 50-50, aku jemput le Mat Sabu agar bertanding di Johor. Nak lebih popular lagi, bertanding le kat Parlimen Pagoh yang ada Bukit Kepong tu. Ada berani???

Peliknya pulak, Mat Sabu tak terlintas ke yang PRU 13 ni, Pok Nik pun bakal kehilangan takhta MBnya? Sudah le Mat Sabu, aku tau ko cakap tu cuma nak sedapkan hati Cikgu Mala aje!

4 comments:

Anonymous said...

Betul...betul...kalau ada keras tu tulur smat syabu gi lah bertanding kat PAGOH-BUKIT KEPONG , kalau ko menang dah tentu GUAN JING lantik ko sebagai timbalan perdana menteri REPUBLIK RAKYAT MALAYSIA. Syabu syabu syadhu aku dengar angan angan ko

Unknown said...

Sohehlah mat sapu ni meroyan, mengigau di siang aghi.. ado ko patut dio sobut NSDK, maghah Jokiden ni..

muhamad said...

adakah kita rasa adil apabila pilihanraya itu bersih dan bn menang.kalau tang menang je baru cakap adil.tak adil la cam ni bro.kalau tak betul tak tau la nak cakap cam na lagi.

muhamad said...

ada je nak pusing sana pusing sini.belit sana belit sini.semoga kita faham politik Islam yg sebenar.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI