TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, May 8, 2012

ORANG PAS...KO ORANG TAK PATUT!!!

Korang semua tak patut. Menangis Nik Ajis. Tindakan korang semua yang marahkan TS Rahim Noor buat Nik Ajis sedih. Korang macam tak percaya pulak kat Nik Ajis. Nik Ajispun tak komen apa-apa. Dia tak heranpun.

Yang dia heran ialah kenapa le korang yang jadi pengikutnya boleh menyanyah. Korang tak percaya ke dengan syurga yang dia janjikan. Kalau kat korang dia boleh janji syurga, apa le ada pada kenyataan TS Rahim Noor tu. Kalau Nik Ajis boleh offer pengikutnya masuk syurga, takkan le dia tak boleh nak lepaskan diri dia sendiri! Relaks la...pada Nik Ajis bab ni tak ada biadapnya, malah dia seronok, macam main cucuk pinggang, nak tengok siapa melatah. Nampaknya korang PAS dah kalah. Dulu UMNO kena kapir, tak adapun kesasau macam korang, sebab UMNO sedar, dia orang Muslim sejati!!!



Kepada orang-orang PAS, kalau lu orang masih boleh berfikir, lu orang fikir le sendiri.


3 comments:

Anonymous said...

Dulu tuduh orang Kafir...jika tuduhan itu kembali kepada si penuduh....hanya Allah yang maha mengetahui

Cyleo Blue said...

Kira sensatif gak org2 PAS bila UlarMak depa dituduh "father of kafir", automatik depa semua kapir..tu lah balasannya bila terlalu TAKSUB dgn pendokong LGBT dan berbangga dgn pemimpin biseksual mereka.Dah TERANG LAGI BERSULUH, buat2 pekakkan telinga dan membutakan mata.Bertobatlah wahai org2 PAS, kembalilah ke pangkal jalan, gunakanlah akal yg Allah SWT dah beri pada setiap hamba2Nya.

Anonymous said...

PAS dah x boleh guna nama Parti Islam Semalaysia. saya rasa x senang dgn tindakan dorang selama ni. mana Islam yg diperjuangkan? ubahlah nama Parti tu, perjuangan utk Islam tu dah kabur. PAS dah x mcm dulu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI