TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, July 20, 2012

DERIH HANGIN DENGAN PDRM

Ustaz PAS yang tak berapa nak Ustaz, si Derih hangin habis dengan PDRM. Ini hanya kerana PDRM mengingatkan bahawa terdapat unsur-unsur JI yang mahu menyelinap ke dalam PAS. Patutnya bila PDRM dah ingatkan tu, terima kasih le kat PDRM, boleh le buat pemantauan ke atas ahli-ahli parti agar parti dapat dibersihkan.

Tapi memang dah jenis PAS yang memang tak tau berterima kasih, ingatan yang baik dari orang lain sentiasa disalah anggap. Budi baik PDRM dibalas dengan tuduhan kononnya PDRM menjaga kepentingan UMNO. Apa punya songsang le pemikiran ustaz sekor ni!

Aku rasa lain kali PDRM kena le pulak keluarkan statement bahawa Ustaz-ustaz PAS dah diresapi angau dan gila bayang dengan artis. Aku rasa baru le puak-puak PAS ni akan berkepak megah! Selama mana PAS tak boleh ditegur dan tak boleh diingatkan, dan selama mana Ustaz-ustaz PAS merasakan mereka sahaja yang betul, maka selama itulah PAS akan jadi makhluk asing dalam politik Malaysia. Cuba-cubalah keluar dari hutan lapis ke tujuh dan berfikiran sepertimana orang lain.


2 comments:

Anonymous said...

Diorang ni mana boleh ditegur..apa yang diorang buat tu semuanya betul..sampaikan balun bini orang dan liwat bini sendiri pun takder salahnya..hehe

Anonymous said...

ada juga disebut diMahkamah Syariah suatu ketikadulu diman Pemimpin PAS.. adun lagi.. desak isteri main semasa haid..salah satu punca minta cerai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI