TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, July 27, 2012

NAK HUDUD, POK NIK KENA KIBAR BENDERA UMNO

Kengkadang aku kesian dengan totok-totok PAS bila mereka disajikan dengan janji hudud oleh Pok Nik. Terbaru, Pok Nik berkata bahawa PAS tetap bekerjasama dengan DAP walaupun berbeza pendapat dan PAS tetap akan melaksanakan hudud.

Kalau orang lain kata hudud Pok Nik adalah hudud PAS, bagi aku pulak hudud yang Pok Nik laungkan tak lebih dari hudud PRU. Habis musim PRU akan senyap le cerita hudud oleh Pok Nik. mungkin Karpal Singh amat maklum akan perkara ini. Itu sebab DAP masih mahu bersama PAS kerana keyakinan mereka bahawa janji hudud PAS hanyalah untuk PRU.

Kalau orang PAS nak marahpun marah le. Bagi aku Pok Nik tak ikhlas nak laksanakan hukum hudud. Kalau beliau betul-betul bertekad nak laksanakan hudud di Malaysia ini, aku rasa dari bersekongkol dengan DAP, adalah lebihbaik Pok Nik kibarkan bendera UMNO dan duduk bersama-sama berbincang sesama Islam bagaimana untuk menjayakannya. Rasanya tak mustahil kerana dalam UMNO sendiri telah banyak kedengaran suara-suara yang mahukan hudud dilaksanakan. Tapi kalau hudud hanya untuk PRU, memang dengan DAPlah yang layak mereka bersekongkol, kerana sebab itulah mereka cukup takut dengan slogan Hari Kebangsaan ke 55, JANJI DITEPATI.


2 comments:

Anonymous said...

sempat ke poknik nak kibarkan bendera umno mcm dalam gambar tu ek..aku berdoa dan berharap sebelom mata poknik terpejam rapat untuk selamanya.. keadaan seperti dalam gambar itu menjadi kenyataan.. Amin...

Anonymous said...

salaam

pakcik nik aziz ni contoh terbaeeekkkk syaitan menyamar pakai jubah dan berlakon jadi ulamak

pakcik ni sesat dan dh jadi KAPIR sbb kata2nya tntang Allah bercanggah dgn surah al-Ikhlas 112

kwn2 nya juga syaitan dan Allah yg dia kenal ialah samseng

kalian ludah lah muka pakcik nik aziz ni apabila beliau berbicara tntang agama kerana yg berbicara itu ialah syaitan yg menyesatkan

kebenaran yg aku tulis sempena Ramadhan alMubarak

ARTIKEL HANGAT BULAN INI