TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, August 7, 2012

BN TAK PAKSA, CUMA SAYA BENGAP MACAM MAT SABU!

Bekas Ketua Siasatan Jenayah PDRM, Datuk Fauzi Shaari ketika diwawancara oleh MKini mengesahkan bahawa kerajaan BN tidak pernah memaksa anggota polis untuk menyokong BN. Ketika ditanya sekiranya kerajaan memberi tekanan kepada anggota polis supaya menyokong BN dalam pilihan raya, bekas ketua polis Selangor itu berkata perkara itu tidak berlaku.

Memang baik kerajaan BN ni. Maknanya tiada salah guna kuasa oleh kerajaan BN terhadap penjawat awam. Cuma Fauzi mengakui kebengapannya bila mengakui bahawa dia berpandangan gaji, elaun dibayar oleh kerajaan maka menurut fahamannya, kerajaan adalah tak boleh selain daripada BN.

Oleh itu menurutnya dahulu dia berfahaman siapa yang tidak mengundi BN akan dianggap sebagai derhaka, atau tidak berterima kasih atau bersyukur kepada kerajaan yang beri elaun dan gaji untuk dimakan.

Ha..ha..ha...bila dah tinggal pencen aje, dah tak semewah dulu baru dia tersedar yang mengundi parti lain dari BN tu tidak derhaka dan tidak dianggap sebagai tidak berterima kasih. Agaknya pencen tu tak cukup kot!


1 comment:

Bro Yusri said...

kalau tak pernah ambil iktibar jejak rasul, bulan ramadhan memang tak tahu dunia ni bulat ...ingatkan tempurung saja ...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI