TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, October 6, 2012

SAH...ANAK TEMPAT PAS TIBAI DUIT WARGA FELDA

Akhirnya Mazlan Aliman mengaku juga bahawa ANAK adalah anak kepada PAS. Cuma  ANAK yang tak sah taraf ni tak boleh le dibinkan dengan PAS. Dek kerana tak sah taraf, nak ambil hati bapak, kenalah kerja kuat maka jadilah ANAK sebagai tabung untuk PAS mengaut dan menibai duit warga Felda yang terpedaya dengan tohmah-tohmah yang dibuat oleh ANAK. 


Kalau tak ada ANAK, mungkin pahit bagi PAS nak merasa duit warga Felda. Maka sekarang, bila yang gelap dah jadi terang, terpulanglah kepada warga Felda samada mahu mempercayai ANAK lagi. Yang sah, perjuangan ANAK sekarang ialah untuk PAS dan didalangi oleh PAS. Kepada warga Felda, tanyalah diri anda, apakah pernah PAS menolong barang sedikitpun warga Felda selama ini?

Kalau setakat PAS menggunakan ANAK untuk cari duit sahaja, kira OK juga, tetapi yang lebih malang lagi untuk warga Felda ialah ANAK digunakan oleh PAS untuk memecahbelahkan kesatuan warga Felda.


2 comments:

Anonymous said...

Bro ...

Sepatotnya tajuk..

ANAK HARAM TEMPAT PAS TIBAI DUIT WARGA FELDA

muahahahhahahah

Anonymous said...

Tak Berdaftar tapi bole buka bank akaun? Atas nama siapa? nama peribodi...ishh ishh ishh ishh merbahaya itu, duit dalam akaun alamat di buat macam duit mak bapa dia yg punya. Lingkuplah nampakanya macam Wang Tabung Memali yg dikerjakan sampe bogel oleh mangkok2 yg berkopiah tetapi nafsu, temolok, rakus dan pelahap. Harap warga2 FELDA jangan mahu dikencingkan panas, jangan mahu diliwat, jangan mahu diperbodoh bodohkan oleh spesis2 keparat dan bngsat ini.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI