TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, August 17, 2013

CEHHH... MALULAH MELAYU PERAK

         
Cehhh... malulah Melayu Perak. Inilah hendak sangat bersekongkol dengan Cina DAP. Apa...mana cacai-cacai PAS yang sibuk usung kotak derma? Takkan tak boleh derma semula ke masjid dan taja majlis berkhatan anak orang Islam?

Takkan le Melayu Perak yang orang kata kuat bergaye tu sampai nak sunatkan anakpun kena Cina DAP yang sponsor. Apa dah jadi? Patut kat Perak tu dah terlanjur ramainya cacai PAS, sampai orang PAS pernah jadi MB Perak, bukannya Cina yang sponsor Melayu sunat, selayaknya orang PAS le yang banyak dapat kutipan derma tu yang sponsor bukan sahaja untuk sunatkan Melayu tetapi kalau boleh sunatkan sekali amoi-amoi DAP tu.


11 comments:

Anonymous said...

Satu lagi penghinaan cara halus kepada orang islam oleh nga kor meng.

Anonymous said...

Melayu Perak tak sedar dihina secara tidak langsung.....BUAT MALU je nak sunat anak pun minta simpati Cinabeng...Buang je lah Kopiah kopiah tu..

Anonymous said...

melayu perak tak mau guna sedekah tabung untuk buat majlis lebih baik masuk poket ada orang nak sponsor guna je lah apa ada hal janji bukan duit sendiri hak aku hak aku hak ekou hak aku ha ha ha

Anonymous said...

korang esok ada anak baru sunatkan terus tak payah tunggu darjah 5-6 baru nak sunatkan

Anonymous said...

Bukan di Perak aje tapi di semua tempat macam tu, melayu senang dirasuahkan oleh kaum Cina, tak perlu banyak sedikit jadilah , nasi lemak sebungkus pun, boleh puji kaum ni gila-gila.

usin said...

tengok betapa bangangnya pas di perak. sampaikan cina dap yg kafir boleh sponsor anak2 melayu islam bersunat. ni apa cerita ni. nak potong hujung kote anak2 sendiripun masih nak pelahap duit cina ke? apa dah terlalu bangsat dan papa kedana sampai perlu mengemis dgn cina? sambil2 tu sempat lagi bantai sesama melayu Islam hanya kerana berbeza parti. teruk...betul2 teruk dah otak pas. kerana parti sampai sanggup gadai maruah....bodoh!!!!

Anonymous said...

PAS telah disunatkan lagi sekali oleh DAP..
Lagipun PAS tak pernah mumayyiz dlm berpolitik cam budak selamanya..
dan bodoh tu sudah ketentuan..

Anonymous said...

Jika mereka dapat bantuan Kerajaan negeri sekali pun...mereka akan sorok dan sembunyikan dari pengehtahuan Ahli..itu lah Pas Perak!

Anonymous said...

bagi derma nak undi yop je..melayu perak mudah lupe..berapa bulan je memerintah.. habis tanah rezab melayu tergadai...tu pun melayu bahlol lagi sokong PR..

Anonymous said...

Pas..Pas.. kerja agama yang ringan pun tak mampu.Tagih derma dari cinabeng (bukan Islam) macam mana nak tadbir negara. Hinanya Pas ni. Bab cakap.. perhh..bergegar bumi Allah ni. takkan balas budi sampai jual agama. kalimah Allah yang maha Agong pun jual.

Anonymous said...

woii.. Puak Pas. kote kamu DAP dah pegang. kamu nak buat cam mana. hahaha.. ikutkan apa dia kata.kalau tak nanti senak kamu. kote anak kamu pun kamu bagi kat depa. nak senang jangan sampai hina diri sampai macam gini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI